Nogen der ska ha skat tilbage (ik om børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2008

Juniors mor

Marco2 skriver:

... og så ser man lige mig drøne ud i postkassen for at se om jeg også har fået brev, og det eneste der ligger er den åndsvage Nyhedsavis, som det bare er pløk umulig at komme af med!!

AG - misundelig på Lenes gysser

Ihhh den ¤#"%!" Nyhedsavis >( Har også haft mit hyr med den!!! Endte med at skrive en mail til chefredaktøren for at få den afmeldt da INTET andet hjalp!!

Helle - nu uden Nyhedsavis, heldigvis!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Kaufie

JA, jeg står også til at skulle have en slat tilbage - 24 K - men har så ikke lige helt styr på om der er ændret det, der skulle ændres mht dagpenge, barsel og kørsel.... Desuden er der også noget med vores huskøb i 2006 - det gav ihvert fald en god slat sidste år - og .....

Ja,...... det ser ikke så skidt ud igen

Mette, der lige skal et smut omkring bankmanden for at få helt styr på det....:$

Anmeld

10. marts 2008

Lene76

Juniors mor skriver:

Marco2 skriver:

... og så ser man lige mig drøne ud i postkassen for at se om jeg også har fået brev, og det eneste der ligger er den åndsvage Nyhedsavis, som det bare er pløk umulig at komme af med!!

AG - misundelig på Lenes gysser

Ihhh den ¤#"%!" Nyhedsavis >( Har også haft mit hyr med den!!! Endte med at skrive en mail til chefredaktøren for at få den afmeldt da INTET andet hjalp!!

Helle - nu uden Nyhedsavis, heldigvis!

Ja vi har en håndskrevet seddel på døren om at vi ik vil ha avisen... for selv det rigtige skilt om at vi ik ønsker gratisaviser det hjælper ik en skid... men den hjhemmelavet hjælper :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.