Nogen der ska ha skat tilbage (ik om børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2008

Lene76

gå ind på skats hjemmeside.... i ska ha et login :))

Så dejligt vi får ialt ca 12000 tilbage herhjemme. dejligt så er lommepengene på plads til ferien.....:D(C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Lene76

[citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] WHAAAAAAT???????????? Fantastisk at finde ud af det..... Tillyk' me' et' Hvornår er det man får penge tilbage i skat? -sille - med total underskud på kontoen..8( [/citat] pengene står til ubt. den 19 marts men ved ik om det gælder alle.

Anmeld

10. marts 2008

Astrid P

Hvorhenne på skats hjemmeside? Jeg er totalt spasset til sådan noget...

Anmeld

10. marts 2008

Lene76

Astrid P skriver:

Hvorhenne på skats hjemmeside? Jeg er totalt spasset til sådan noget...

skat.dk også selvbetjenning... men husk du ska ha en kode:))

Anmeld

10. marts 2008

Astrid P

Jeg har digital signatur, duer det ikke?

Anmeld

10. marts 2008

Rasmine

Jeg skal "kun" ha' 4.420 tilbage.. Der står så lige dyrlægeregning, tandlægeregning og syn af bil på. Tak for tippet, tøser. Havde ALDRIG skænket det en tanke selv.

Anmeld

10. marts 2008

Helle30

Er det allerede? Jeg har de seneste 4 år fået 30.000 tilbage, fordi jeg ikke har fået nosset mig sammen til at sende hovedkortet til min primære arbejdsgiver + en masse kørsel. Men i år har jeg intet overblik, for jeg kan jo ikke score kørsel, når jeg er på barsel.
Nå - jeg må vel bare lige logge ind og kigge. Jeg havde egentlig lovet vores revisor at få rettet det med hovedkortet, men har jeg fået det gjort???? Møøøøhh. Nå, bare jeg ikke skal betale tilbage, så er den fjong med mig.

Hilsen Helle, som er glad for, at mandens revisor tager mine sager under sine vinger også. Jeg fatter minus af min skat + afdrag. Har også givet div. bidrag til Børns vilkår. Det kan åbenbart trækkes fra, hvilket er fint nok, men det må rev.én lige fikse.

Anmeld

10. marts 2008

Mikkelmusen

Min kæreste får lidt over 10.000, men jeg skal betale tilbage fordi jeg ikke har fået ændret min skattekort efter jeg blev fyret... Længe siden, men jeg er sløv :P
Så vi ender ud med plus på ca. 5.000 kr. Det er da også et slat. Så er der til autostol og plader på bilen :P

Anmeld

10. marts 2008

Muffinmus

Ja, sølle 800 kr tilbage..men bedre end at skulle af med nogle:) Sidste år fik jeg sgud a 15.000 tilbage så er da lidt skuffet:'(

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

HUUUUUUURRAAAAAAAAAA......
Jeg har lige været inde og tjekke, og vi får ihvertfald 20 kilo tilbage....Så må vi nok godt få lov at købe rullegardiner med motor til vores nye hus (vi får vinduer der er over 3 meter høje, hvis der var nogen der synes det lød til alderdomshjem agtigt):)):)):))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.