børste tænder sangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.331 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Loggidut

hvordan var det nu lige den lød...

jeg mindes nogen kunne en sang man børstede tænder til...

var det mester jacob melodien kørte på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Kaufie

Den vi bruger går på Mester Jacob og teksten er sådan her:

Mine tænder, mine tænder,
Hvor er de, hvor er de?
Se hvor de bli'r fine
De bli'r dejlig rene
Børste, børste, børste
Børste, børste, børste

Men det er nu ikke altid vi bruger den mere - William er blevet rigtig god til at sige "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"

Anmeld

30. april 2009

Helle30

Tak for det Kaufie. Jeg plejer at opfinde noget selv, og det virker på Sofie, men det er som regel så lamt at høre på, at jeg ikke selv kan holde det ud. I aften vil jeg prøve den tekst dér.

- Helle

Anmeld

30. april 2009

Mie A

Kaufie skriver:

Den vi bruger går på Mester Jacob og teksten er sådan her:

Mine tænder, mine tænder,
Hvor er de, hvor er de?
Se hvor de bli'r fine
De bli'r dejlig rene
Børste, børste, børste
Børste, børste, børste

Men det er nu ikke altid vi bruger den mere - William er blevet rigtig god til at sige "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"

TAK! Det var lige sådan en jeg manglede....
Tandbørstningen her hjemme er nemlig ikke ligefrem en hyggelig stund

Anmeld

30. april 2009

Kaufie

Velbekomme

Den har virket her - og tandbørstningen er en hyggestund, tro det eller lad vær...

William kan drøne rundt og protestere mod at jeg fanger ham når det er tid. Men når han så ligger i min venstre arm, med sin højre arm rundt om min ryg og sin bamse i den venstre, så bliver han helt stille og brokker sig meget sjældent over tandbørstningen.

Jeg elsker når han ligger der - og børster nogen gange lidt længere tid for at trække stunden med min "baby" - men så begynder han at røre på sig og vil op at sidde. Her får han så lov selv at "børste færdig" indtil det er tid til godnatkys.

Anmeld

30. april 2009

ivfmarie

Malte sidder på bordet og kan se sig selv når vi børster tænder - og jeg mener VI, for han får selv en tandbørste og børster selv samtidig med at jeg gør det.. Så holder han også munden åben

Anmeld

30. april 2009

Mie A

ivfmarie skriver:

Malte sidder på bordet og kan se sig selv når vi børster tænder - og jeg mener VI, for han får selv en tandbørste og børster selv samtidig med at jeg gør det.. Så holder han også munden åben

Det kunne måske også være en ide... Det skal helt sikkert prøves af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.