Hvorfor ikke vente de 2-3 maaneder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2009

Rasmine

Enig med de andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Stumpen

Jeg har også fortalt det tidligt med begge mine graviditeter -omkring de 7 uger.. Jeg har aldrig overvejet at vente, for som jeg også skrev i et indlæg i går eller forgårs til Eva, så er man ikke sikkert at ens barn forbliver på denne jord, fordi den kommer sund og rask ud... Ved godt at der er stor risiko de første tre mdr, men der vil altid være en risiko for at et eller andet sker -det har facebooks diverse grupper om emnet åbnet mine øjne for, selvom jeg i bund og grund godt viste det...
Så nej, det er en nyhed der skal deles

Anmeld

30. april 2009

DK

Jeg fortalte det til alle dem jeg er tæt på med det samme. Mine forældre, søskende og veninder. Jeg skænkede det ikke en tanke at det kunne gå galt.

Jeg synes egentligt det er mest fornuftigt at vente, men jeg tror heller ikke jeg kan det næste gang.

Anmeld

30. april 2009

Honningblomst

Tror det er svært at sætte sig ind i hvis man ikke selv har stået med testen der vidner om et lille pus er på vej....man vil bare RÅBE det til hele verden...og hvis og hvis, det kan og skal man da ikke gå og spekulere på.
Knus Eva...som to gange sagde det før 12 uge og en gang efter...

Anmeld

30. april 2009

LotteGabriella

Mikkelmusen skriver:

Jeg har gjort det. Jeg synes tanken om at skulle være alene med det er skrækkelig. Hvis jeg ikke fortæller noget, og taber barnet, så skal jeg forklare familien osv hvorfor jeg er ked af det osv. Så vil jeg hellere have at de ved det på forhånd, så jeg ikke først skal forklare at jeg var gravid og bla bla...

Sådan gør jeg i hvert fald.

Christina 34+3

Helt enig
vi valgte også at fortælle det lige så snart testene (tog 3) var positive
Ville slet ikke kunne overskue, hvis man skulle til at forklare mv., mht. hvorfor man var ked, hvis man skulle være så uheldig

Anmeld

30. april 2009

Miamaja

Eva skriver:

Tror det er svært at sætte sig ind i hvis man ikke selv har stået med testen der vidner om et lille pus er på vej....man vil bare RÅBE det til hele verden...og hvis og hvis, det kan og skal man da ikke gå og spekulere på.
Knus Eva...som to gange sagde det før 12 uge og en gang efter...

Ja, det har du sikkert ret i eva

Anmeld

30. april 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

Ja, det har du sikkert ret i eva

Det blev i hvert fald nemmere og nemmere at holde mund for hvert barn-griner- skal jeg have flere tror jeg ikke jeg ville sige noget før det kunne ses...smiler

Anmeld

30. april 2009

Heidi.

ja, nu taenker jeg paa, at det er forholdsvis hoj risiko for at tabe sit foster inden de obligatoriske 2-3 maneder. jeg kender flere der venter de 2-3 maaneder inden de kalder gud og hver mand og fortaeller de venter baby.

personligt synes jeg ogsaa det er bedre lige at vente i hvertfald 2 maaneder inden alle for det at vide.
saa er det ogsaa en del nemmere hvis det lille spir ikke bliver til noget.
det er nemlig SAA svart for alle indvolveret hvis det saa bliver tabt, saa hvorfor skynder mange kvinder sig at give gront lys til gud og hver mand med det samme menstruationen udebliver

Jeg kan ikke vente., jeg kan simpelthen ikke holde min kæft. Men 2. gang var jeg så dårlig, jeg brækkede mig i en uendelighed, og blev sygemeldt.. Så derfor var der jo nogle som skulle vide det..

3. gang var det endnu værre. Jeg blev indlagt med hyperemersis...(hyppig opkastning..) Så det var også lidt svært at skjule..

Anmeld

30. april 2009

Heidi.

Heidi-Godsk skriver:

Jeg ville gerne have ventet.. Men 1. gang var jeg så dårlig, jeg brækkede mig i en uendelighed, og blev sygemeldt.. Så derfor var der jo nogle som skulle vide det..

2. gang var det endnu værre. Jeg blev indlagt med hyperemersis...(hyppig opkastning..) Så det var også lidt svært at skjule..

Jeg har i øvrigt mistet i 14 uge 1. gang jeg var gravid, og der vidste alle at jeg var gravid, jeg syntes ikke det gjorde det værre.. faktisk nemmere.

Anmeld

30. april 2009

Sweet1978

Jeg har ikke kunnet skjule det da jeg har haft så meget kvalme at jeg næsten ingen steder kunne være, så kunne ligeså godt fortælle det som de selv skulle gætte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.