Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og så husk at prøve at slappe godt af under veerne. Bare et lille tip
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fairlady skriver: jeg synes også det lyder som startveer. Det behøver ikke at føles som mens-smerter. Det er altså meget forskelligt. Mine sad i lænden... Lyder som en god ide med pasning til barnet, bare forbered dig på, at fødselforløbet godt kan tage LAAANG tid første gang. Så prøv også om du kan få søvn, så du stadig har energi, hvis du stadig er i fødsel i morgen
jeg synes også det lyder som startveer. Det behøver ikke at føles som mens-smerter. Det er altså meget forskelligt. Mine sad i lænden...
Lyder som en god ide med pasning til barnet, bare forbered dig på, at fødselforløbet godt kan tage LAAANG tid første gang. Så prøv også om du kan få søvn, så du stadig har energi, hvis du stadig er i fødsel i morgen
Jeg frygter det trækker ud og skal gå over flere dage...
Anonym skriver: Jeg frygter det trækker ud og skal gå over flere dage...
Mor til Liva skriver: Ingen Update??? Har du født eller hvordan er det gået?
Ingen Update??? Har du født eller hvordan er det gået?
Det blev til "rigtige" veer og kl 2 i nat måtte jeg til fødegangen, de sendte mig hjem da jeg stadig havde en smugle livmoderhals og dårligt åben 1 cm.
fik en cocktail med at sove på og nu er jeg vågen igen og kan så småt mærke veer igen, så håber det tager til i løbet af dagen.
Anonym skriver: Det blev til "rigtige" veer og kl 2 i nat måtte jeg til fødegangen, de sendte mig hjem da jeg stadig havde en smugle livmoderhals og dårligt åben 1 cm. fik en cocktail med at sove på og nu er jeg vågen igen og kan så småt mærke veer igen, så håber det tager til i løbet af dagen.
Vee støv i din retning Rigtig god fødsel
Masser af ve-støv sendt i din retning! Ønsker dig en rigtig god fødsel!
Mor til Liva skriver: Ih hvor spændende - hvor hurtigt blev de til rigtige veer så?! Håber der vil komme godt gang i dem igen, så du kan komme i aktiv fødsel og få den lille ud
Ih hvor spændende - hvor hurtigt blev de til rigtige veer så?! Håber der vil komme godt gang i dem igen, så du kan komme i aktiv fødsel og få den lille ud
Igår kl: 20:30 var der 3½ min imellem, der var jeg ikke i tvivl overhovedet og ved 22.00 tiden var der 2 min. (da vi kom til fødegangen gik det så baglæns i der var kun 7 mins interval) Men kan så småt mærke dem igen nu her, så har planer pom at få gået en laaang tur.
Rosengreen skriver: Masser af ve-støv sendt i din retning! Ønsker dig en rigtig god fødsel!
Mange tak, modtages gerne..
onlyme skriver: Vee støv i din retning Rigtig god fødsel
Tak tak... kan slet ikke få nok af det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128