De der veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.717 visninger
28 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Anonym trådstarter

Altså de veer, er det helt tydeligt at mærke når den starter om stopper?

Jeg får jævnligt krampelign. smerter i maven men kan ikke sige på sekundt når det er der og er stoppet, det kommer i bølger og topper stille og roligt. Smerten minder ikke om mens smerter som jeg har læst at veer vidst gør.

(barnet er fuldbåren)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Mor til L&S

Anonym skriver:

Altså de veer, er det helt tydeligt at mærke når den starter om stopper?

Jeg får jævnligt krampelign. smerter i maven men kan ikke sige på sekundt når det er der og er stoppet, det kommer i bølger og topper stille og roligt. Smerten minder ikke om mens smerter som jeg har læst at veer vidst gør.

(barnet er fuldbåren)

Det er svært at sige... Tænker at det måske kan være begyndende veer.... At de bare er meget uregmæssige her i starten ?!

Kh mor til Liva 37+0

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Liva skriver:

Det er svært at sige... Tænker at det måske kan være begyndende veer.... At de bare er meget uregmæssige her i starten ?!

Kh mor til Liva 37+0

Ja, det var det jeg tænkte om det kunne være... begyndende.. ved godt jeg ikke er i tvivl når det bliver slemt nok men man bliver ops på om det nu er det eller om man præcis kan sige "nu", "start", "stop" ??

Anmeld

18. juni 2012

Mor til L&S

Anonym skriver:

Ja, det var det jeg tænkte om det kunne være... begyndende.. ved godt jeg ikke er i tvivl når det bliver slemt nok men man bliver ops på om det nu er det eller om man præcis kan sige "nu", "start", "stop" ??

Da jeg ventede Liva fik jeg små veer i løbet af natten og i starten mindes jeg ikke at det var start, nu stop på dem

Spændende om det er starten på en fødsel

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Liva skriver:

Da jeg ventede Liva fik jeg små veer i løbet af natten og i starten mindes jeg ikke at det var start, nu stop på dem

Spændende om det er starten på en fødsel

Ja jeg sidder lige og overvejer om man sku sikre sig børnepasning til natten, bare "Hvis nu"...

Anmeld

18. juni 2012

Mor til L&S

Anonym skriver:

Ja jeg sidder lige og overvejer om man sku sikre sig børnepasning til natten, bare "Hvis nu"...

Så du er ikke første gangs fødende så.... Kan du ikk huske hvordan det startede sidst?!

Kunne da godt være du lige skulle ha fat i nogen - bare for en sikkerheds skyld... Der skulle gerne ske lidt mere indenfor de næste par timer

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Liva skriver:

Så du er ikke første gangs fødende så.... Kan du ikk huske hvordan det startede sidst?!

Kunne da godt være du lige skulle ha fat i nogen - bare for en sikkerheds skyld... Der skulle gerne ske lidt mere indenfor de næste par timer

Pasningen er ikke til min egen, så jo 1. gangs fødende.  De niver lidt mere jævnligt nu så jeg håber ikke jeg narrer mig selv til at tro det er tæt på der sker noget.

Anmeld

18. juni 2012

Mor til L&S

Anonym skriver:

Pasningen er ikke til min egen, så jo 1. gangs fødende.  De niver lidt mere jævnligt nu så jeg håber ikke jeg narrer mig selv til at tro det er tæt på der sker noget.

Nåh sådan... Jamen så er det jo ekstra spændende for dig

Jeg tror godt de kunne være begyndelsen... Giv det et par timer og se om de blir værre eller mere regelmæssige

Smid endelig en Update senere...

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Liva skriver:

Nåh sådan... Jamen så er det jo ekstra spændende for dig

Jeg tror godt de kunne være begyndelsen... Giv det et par timer og se om de blir værre eller mere regelmæssige

Smid endelig en Update senere...

Yep...  Er helt spænt med sommerfugle i maven...

Anmeld

18. juni 2012

fairlady

jeg synes også det lyder som startveer. Det behøver ikke at føles som mens-smerter. Det er altså meget forskelligt. Mine sad i lænden...

Lyder som en god ide med pasning til barnet, bare forbered dig på, at fødselforløbet godt kan tage LAAANG tid første gang. Så prøv også om du kan få søvn, så du stadig har energi, hvis du stadig er i fødsel i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.