Blæretråd - Lærkes nyrenoveret legehus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Isabella_mor

hvor er det feeeedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Brams

Isabella_mor skriver:

hvor er det feeeedt

Tusind tak

Anmeld

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Brams skriver:

Taak, ja det håber vi også hun vil få glæde af meget længe  Ved faktisk ikke hvor stort det er, men det kan jeg da finde ud af

Min veninde havde også et kæmpe stort legehus, da vi var børn / unge teaneger og vi sov altid ude i det om sommeren! Minder lidt om jeres, dog var det ik så moderne!!! Vh stine

Anmeld

19. juni 2012

Brams

Min veninde havde også et kæmpe stort legehus, da vi var børn / unge teaneger og vi sov altid ude i det om sommeren! Minder lidt om jeres, dog var det ik så moderne!!! Vh stine

Neej jeg håber Lærke vil bruge det lige så længe, det lyder vildt hyggeligt 

Anmeld

19. juni 2012

Maria.

WOW!! Hvor er det fedt!! Der ville jeg gerne flytte ind!

Anmeld

19. juni 2012

Brams

Maria. skriver:

WOW!! Hvor er det fedt!! Der ville jeg gerne flytte ind!

Hi hi, tusind tak, Lærke er også bare SÅ glad for det

Anmeld

19. juni 2012

come2

Brams skriver:

Hej alle

Vi er så stolte over Lærkes nyrenoverede legehus, så jeg altså er nødt til at dele det med Jer. Det er mange billeder, så undskyld på forhånd, denne "blæretråd" 

(Legehuset var vores nabos, som er 15 år gammelt og som vi fik til Lærke da hun blev født og som nu endelig er færdigt. Det har mange år på bagen, men også en god historie at fortælle hende når hun bliver ældre )

Sidste billede er hvordan det så ud da vi fik det.

Fedt legehus og virkelig gennemført stil.

Jeg er sikker på din datter for brugt mange timer derude, og at hun som ældre vil huske tilbage på det.

Anmeld

19. juni 2012

Brams

come2 skriver:

Fedt legehus og virkelig gennemført stil.

Jeg er sikker på din datter for brugt mange timer derude, og at hun som ældre vil huske tilbage på det.

Tusind tak , det håber jeg virkelig også, jeg ville selv have elsket et legehus da jeg var barn, men vi boede i lejlighed

Anmeld

20. juni 2012

ønskebørn74

Brams skriver:

Hej alle

Vi er så stolte over Lærkes nyrenoverede legehus, så jeg altså er nødt til at dele det med Jer. Det er mange billeder, så undskyld på forhånd, denne "blæretråd" 

(Legehuset var vores nabos, som er 15 år gammelt og som vi fik til Lærke da hun blev født og som nu endelig er færdigt. Det har mange år på bagen, men også en god historie at fortælle hende når hun bliver ældre )

Hold nu op hvor er det bare fedt!!!!!

Anmeld

20. juni 2012

MortilElias2010

Brams skriver:

Hej alle

Sikke en romantisk idyl - godt arbejde, det er virkelig sødt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.