Blæretråd - Lærkes nyrenoveret legehus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Brams

Månsson skriver:

He he he nårh hvor fint, så er det jo ingen sag med så fint et legehus, frygter at Laura ligner hendes mor lidt for meget på det plan

Hi hi, ja det ligger nok lidt i generne. Min mor fortalte at hun en gang havde meldt mig til en konkurrence i flødebollespisning - det resulterede i et ikke engang 1 spist flødebolle inden for tiden, fordi jeg ikke ville blive nasset. De andre børn havde spist vildt mange - ha ha ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Troldemommi

Brams skriver:

Tusind tak, hun er også bare glad for det

nu er legehuset vel regntæt ?, det ville jo være ærgeligt hvis de flotte hynder blev våde eller fugtige :-)

Anmeld

18. juni 2012

L&V

Brams skriver:

Hi hi, ja det ligger nok lidt i generne. Min mor fortalte at hun en gang havde meldt mig til en konkurrence i flødebollespisning - det resulterede i et ikke engang 1 spist flødebolle inden for tiden, fordi jeg ikke ville blive nasset. De andre børn havde spist vildt mange - ha ha ha ha

Ej ja oki det må være arveligt Hvor sjovt kan lige se det for mig de andre under med flødebolle helt om bag ørene og dig der sidder lige så fint og spiser din ene bolle

Anmeld

18. juni 2012

Brams

Monica P skriver:

nu er legehuset vel regntæt ?, det ville jo være ærgeligt hvis de flotte hynder blev våde eller fugtige :-)

Det er fuldstændig regntæt  

Anmeld

18. juni 2012

Brams

Månsson skriver:

Ej ja oki det må være arveligt Hvor sjovt kan lige se det for mig de andre under med flødebolle helt om bag ørene og dig der sidder lige så fint og spiser din ene bolle

Præcis - det må da have været vildt sjovt at overvære

Anmeld

18. juni 2012

wamse

Hvor er det bare super fedt

Anmeld

18. juni 2012

Christina.78

HOLD DA K...!!!!!!! 

Anmeld

18. juni 2012

L&V

Brams skriver:

Præcis - det må da have været vildt sjovt at overvære

Anmeld

18. juni 2012

Brams

Christina.78 skriver:

HOLD DA K...!!!!!!! 

Ha ha ha - taaaak

Anmeld

18. juni 2012

Troldemommi

Brams skriver:

Det er fuldstændig regntæt  

Godt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.