Overgangstid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2009

Kaufie

Jeg synes simpelthen det er så svært med tøj i denne tid. Der har jo været dejlig varmt idag - men synes alligevel vinden godt kunne være lidt kølig......

Og så er der temperaturskiftet i løbet af dagen - altså, der er rimelig koldt når vi går over til dp kl 7.15, men når han bliver hentet omkring kl 16 er det jo en helt anden sag....

Hvad har jeres poder på af tøj - og hvor mange jakker har de med i VS/DP?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

bette

mikkel har en rimelig tyk jakke på i dp for der er det som du selv skriver.. forholdsvis koldt..
og når jeg henter ham løber han rundt i en hættetrøje.. og der er han dejlig varm stadig.. ellers bare en sommerjakke

Anmeld

29. april 2009

Rasmine

Undertrøje, bluse, buks, underbuks, strømper, sko.
Jakke på om morgenen.
Sandaler i taske.
Og så er der regnjakke og thermosæt i vs.
Og så er der selvfølgelig bøllehat også.

Men JA, det er mega svært....

Anmeld

29. april 2009

linemus

Er begyndt at give dem deres fleecejakker på om morgenen ( har ikke købt sommerjakker endnu). Og om eftermiddagen er det så en skøns sag om de skal have dem på eller ej. De var ude i haven i eftermiddag uden jakker. Jeg vil nok give dem regntøj og fleecejakker/sommerjakker med i dp imorgen (hurra, de skal i anden gæste-dp). Ja, og hat. Og husk at smør dem i solcreme hver morgen!

Anmeld

29. april 2009

Helle30

Body, lange bukser, ærmeløs top over bodyen, sokker og kondisko. Om morgenen har Sofie sin vinterjakke på (der er det jo faktisk koldt). Når jeg henter hende om eftermiddagen render hun ude kun i bukser med bodyen under, og hun er rigelig varm.
DP'en har overtræk og gummirøjsere liggende til hende. En hat får vi hende aldrig til at gå med, men vi har leveret solcreme, og det smører dp'en så med efter middagsluren.

- Helle, der også synes, det er lidt svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.