Hvad vejer/vejede jers børn da de var 1 år ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

Aprilmor11 skriver:

Det er bare af ren nysgerrighed. Synes at alle på min søns alder og yngre vejer mere end min søn. Da han skulle til 1års undersøgelse ved lægen vejede han 9080g . Og i dag er han 1 år og 1,5 måned og vejer 9170g.

Så hvad vejer jeres ?

Frederic var 9,9 kg ved både 1 og 2 års undersøgelsen, henholdsvis 83 cm og 90 cm.

Som 1½ årig var han 85,6 cm og 10,2 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Moar2011

Aprilmor11 skriver:

Det er bare af ren nysgerrighed. Synes at alle på min søns alder og yngre vejer mere end min søn. Da han skulle til 1års undersøgelse ved lægen vejede han 9080g . Og i dag er han 1 år og 1,5 måned og vejer 9170g.

Så hvad vejer jeres ?

mener det var 10,5kg og 84cm da storm var 1år

Anmeld

20. juni 2012

4xGreve

Aprilmor11 skriver:

Ja det kan godt gøre ondt. Især når det ikke er ondt ment man siger det. Jeg har 3 veninder som er gravide for første gang, som siger at de håber at deres børn bliver samme størrelse som min søn, for de vil hvert fald ikke have en buttet baby, hvor jeg så siger til dem at babyer skal være buttet, jeg vil gerne have en buttet baby. Og når de bliver syge vil man ikke bekymre sig så meget om om de nu taber sig så meget at det bliver usundt for barnet, det gøre jeg nemlig nu. Misforstå mig nu ikke, for min søn er alt og elsker ham om han er tynd eller buttet. Jeg synes at min søn er perfekt som han er nu. Ikke tynd ikke buttet. Men dejlig perfekt. Han er meget spinkel i forhold til andre på hans alder, men ellers så er han i tip top

Kan udemærket følge dig.. Vi fik for 4 1/2 månede siden nr. To og han er lidt mere robust end daniella var og jeg nyder det... Og ja babyer skal være dejlig buttede og misforstå heller ikke mig min datter er også helt igennem perfekt som hun er men det er nu rart at få lov at prøve!

Anmeld

20. juni 2012

Aprilmor11

4xGreve skriver:

Kan udemærket følge dig.. Vi fik for 4 1/2 månede siden nr. To og han er lidt mere robust end daniella var og jeg nyder det... Og ja babyer skal være dejlig buttede og misforstå heller ikke mig min datter er også helt igennem perfekt som hun er men det er nu rart at få lov at prøve!

Tillykke med ham. Håber også at jeg får lov til at prøve det

Men nu må vi se Misforstår ingentong. Kan helt sikkert godt følge dig

Anmeld

20. juni 2012

Aprilmor11

Babyklar skriver:

mener det var 10,5kg og 84cm da storm var 1år

Han har indhentet meget fra da han blev født må man sige

Og tak for svar

Anmeld

20. juni 2012

Moar2011

Aprilmor11 skriver:

Han har indhentet meget fra da han blev født må man sige

Og tak for svar

det må man sige han har  

3uger efter vi kom hjem fra neutalen, blev han indlagt fordi han spiste for meget heh .. 

Anmeld

20. juni 2012

Clisolka

Så hvad vejer jeres ?

Isabella vejede 9,6 kg med tøj på og var 76 cm  I dag er hun snart 20 mrd og vejer omkring 11,5-12 kg. Jeg har ikke fået målt hende i et stykke tid, så det må jeg vist gøre 

Anmeld

20. juni 2012

Aprilmor11

Babyklar skriver:

det må man sige han har  

3uger efter vi kom hjem fra neutalen, blev han indlagt fordi han spiste for meget heh .. 

Hold da  op. Vildt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.