Hvad vejer/vejede jers børn da de var 1 år ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Kløver

Da min søn var 1 år vejede han 12 kg og var 79 cm og da han var 15 mdr vejede han 11.5 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Saram

Vi har lige været til 1 års undersøgelse og der vejede min datter kun 8,4. Hun er 75 lang. Så hun er også for undervægtig. 

Anmeld

19. juni 2012

fairlady

Min datter havde en kampvægt på 9,7 kg da hun var 5 måneder. Dog tog hun kun 1,2 kg på, på de næste 7 måneder.

Så hendes vægt da hun var 1 år, var 10,9 kg.

Anmeld

19. juni 2012

4xGreve

Aprilmor11 skriver:

Ja det gøre man nemlig. Jeg gøre det ofte.

Min søn er også under kurven, og har gået til vægtkontrol med ham i nogle måneder, men nu følger han sin egen " nye " kurve som han selv har lavet, så det er fedt.

Men bare at de har det godt og at de trives de kære små.

Præcis...

Kan huske jeg sagde til en der står mig meget nær at hendes datter var da godt nok dejlig buttede så fik jeg smidt i hovedet heller buttedet end at have et underernæret barn... Den gjorde ondt - min datter er ikke underernæret bare meget tynd af natur med et højt forbrændings nivau vil jeg tro

Anmeld

19. juni 2012

Kofoed.

Maja84 skriver:

Da min søn var 1 år vejede han 12 kg og var 79 cm og da han var 15 mdr vejede han 11.5 kg

Gætter på det er gang der har gjort det lille vægttab?

Anmeld

19. juni 2012

Kløver

Kofoed. skriver:

eerdDe

Gætter på det er gang der har gjort det lille vægttab?

Det er det Så sidder Det hele også anderledes og de bliver så hurtigt store at se på når de begynder at gå synes jeg

Anmeld

20. juni 2012

felicity

Jessica vejede 11.2 kg til 1 års undersøgelse og målte 82 cm.

Anmeld

20. juni 2012

SukkerDronning

Min datter vejede 8,9 kg og var 76cm til et årsundersøgelsen Men jo, mange børn er større i den alder

Anmeld

20. juni 2012

Aprilmor11

4xGreve skriver:

Præcis...

Kan huske jeg sagde til en der står mig meget nær at hendes datter var da godt nok dejlig buttede så fik jeg smidt i hovedet heller buttedet end at have et underernæret barn... Den gjorde ondt - min datter er ikke underernæret bare meget tynd af natur med et højt forbrændings nivau vil jeg tro

Ja det kan godt gøre ondt. Især når det ikke er ondt ment man siger det. Jeg har 3 veninder som er gravide for første gang, som siger at de håber at deres børn bliver samme størrelse som min søn, for de vil hvert fald ikke have en buttet baby, hvor jeg så siger til dem at babyer skal være buttet, jeg vil gerne have en buttet baby. Og når de bliver syge vil man ikke bekymre sig så meget om om de nu taber sig så meget at det bliver usundt for barnet, det gøre jeg nemlig nu. Misforstå mig nu ikke, for min søn er alt og elsker ham om han er tynd eller buttet. Jeg synes at min søn er perfekt som han er nu. Ikke tynd ikke buttet. Men dejlig perfekt. Han er meget spinkel i forhold til andre på hans alder, men ellers så er han i tip top

Anmeld

20. juni 2012

Kofoed.

Maja84 skriver:

Det er det Så sidder Det hele også anderledes og de bliver så hurtigt store at se på når de begynder at gå synes jeg

Det jo det, glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.