4xGreve skriver:
Præcis...
Kan huske jeg sagde til en der står mig meget nær at hendes datter var da godt nok dejlig buttede så fik jeg smidt i hovedet heller buttedet end at have et underernæret barn... Den gjorde ondt - min datter er ikke underernæret bare meget tynd af natur med et højt forbrændings nivau vil jeg tro

Ja det kan godt gøre ondt. Især når det ikke er ondt ment man siger det. Jeg har 3 veninder som er gravide for første gang, som siger at de håber at deres børn bliver samme størrelse som min søn, for de vil hvert fald ikke have en buttet baby, hvor jeg så siger til dem at babyer skal være buttet, jeg vil gerne have en buttet baby. Og når de bliver syge vil man ikke bekymre sig så meget om om de nu taber sig så meget at det bliver usundt for barnet, det gøre jeg nemlig nu. Misforstå mig nu ikke, for min søn er alt og elsker ham om han er tynd eller buttet. Jeg synes at min søn er perfekt som han er nu. Ikke tynd ikke buttet. Men dejlig perfekt. Han er meget spinkel i forhold til andre på hans alder, men ellers så er han i tip top 
Anmeld