måske mister jeg hende )':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

MariaJ

Det må godt nok være svært. Jeg har ikke så meget at sige, andet end at jeg føler med dig, og har læst din tråd. Pyh, hvor må det være frygteligt, når nogen andre skal være med til at bestemme, hvor meget man skal og kan være for sit eget barn. Især, når man føler man gør sit bedste. Du skal i hvertfald have et virtuelt kram  og de bedste ønsker om at I finder en god løsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

An&Jo

Kram til dig..

Det må ikke være nemt

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Jeg ville nok spørge efter en familiekonsulent til at være i hjemmet, med jer begge (alle tre måske?, anpå om der er en far aktivt i billedet), i flere timer, et par gange i ugen. Hun kan hjælpe med rutiner, gode aktiverings former på det stadie barnet er i lige nu, hun plejer at være skide rar at snakke med, både om stort og småt og når I i fællesskab mener, at nu er barnet med igen og du er klar/rustet at den kommende periode i barnets liv, så snak fremtid med hende, snak forventinger omkring fremtidig opdragelse, både nær og fjern fremtid, hvis du er en der har behov for det står på et stykke papir, så skriv det ned sammen, lad hende guide jer, omkring jeres egne drømme og forventinger, og vær ærlig, sig også hun skal være ærlig, hver gang hun går ud af døren, skal hun fortælle det gode, men også knap så gode hun ser hjemme hos jer og evt aftal en løsning, som du kan arbejde på til næste gang, heldigvis tager børn ikke skade så hurtigt (altså et par dage).

Vi har en, fordi jeg har haft svært ved at tilknytte mig min pige, grundet hendes søsters død. Hun er et rart menneske og vi er kun lige gået igang. Nogen dage føler jeg slet ikke det er nødvendigt med hjælp udefra, men andre dage er det rart nok, man har lige en der "holder øje" med, at man har det godt selv. Min pige stortrivels, så mit er forbyggende nu, det betyder også det er tidsbegrænset, meget, og tildels er det skræmmende, men også lettede.

Håber du kunne bruge mit svar til noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.