gaveønsker til 1 årig pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Alexander&Lærke

Baagøe skriver:

Laura bruger kyllingen meget til balance og til skammel, når hun sidder ved sofabordet Teltet er et legetelt og vi bruger det både ude og inde, det er også hendes hyggested, og dethvorhun løber ind, hvis hun skal gemme sig 

åh ja som skammel også, ja det er lidt smart at den har flere funktioner.. prøver lige at google teltet for at se havd det er for noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Alexander&Lærke

Rsa skriver:

Jeg har en datter på 1,5 år - hun er december barn og får derfor alle gaver på en gang....

Noget af det jeg ville ønske, vi havde ønsket os til hende, som jeg kan se er af interesse nu er:

Bobles - har krokodillen. Stort hit med trapper, op og ned

Scooter

Legekøkken, men det har I jo.

Vi har en bilibo - min datter elsker den. Prøv at Google den, hvis du ikke ved hvad det er.

Hoppeko. - også et hit herhjemme.

Bolde

Ting der kan køre gerne med lyde

Musik 

Øog så kan jeg vist ikke komme på mere nu!

uhh sikke mange gode forslag, mange tak der kom lige lidt flere til listen... 

Anmeld

19. juni 2012

Clisolka

Mette&Alexander skriver:

Ja jeg har lavede en lille liste står lidt ovenfor, dere r nogle af tingene med på.

Tænker at nu skal hun jo først bruge den lille hun har fået, hun kan stadig ikke gå så den er ikke rigtigt taget i brug endnu, der ønsker hun sig en dukke til, en større må vist vente til næste år eller næste jul. Hvis det er sådan en ala dem fra brio du tænke på.

Dublo har vi masse af fra storebror, ja han har så meget af alt, tror det er godt vi fik en pige så vi kan ønske os noget piget for ellers har han halt hvad en dreng kan ønske sig, ikke godt at være det første barnebarn på begge sider, eller også er det

Jeg havde lidt af et problem da Isabella fyldte 1 år, for hun havde stort set alt - foruden legekøkkenet som vi gav hende. Ellers havde farmor købt resten 

Så længe hun ikke kan gå, så kan det sagtens vente, ja det er den store fra Brio jeg tænker på 

Ork Isabella har også masser af duplo x2 - hun har arvet fra begge sine fætre 

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Mette&Alexander skriver:

åh ja som skammel også, ja det er lidt smart at den har flere funktioner.. prøver lige at google teltet for at se havd det er for noget..

Det er nemlig smart - vi er i hvert fald glade for alle vores ting. Lauras far bruger kyllingen som "hovedpude" når han ligger og leger med hende på gulvet eller hvis de ligger og hygger med en bog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.