gaveønsker til 1 årig pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Alexander&Lærke

Min lille datter bliver 1 år i næste md, og jeg er lidt blank for hvad hun skal ønske sig, vi har en stor dreng, så vi har legekøkken, lille bord+ stole + dirverse køretøjer. Og så fik hun en wheely bug til jul og en træ dukkevogn til barnedåb..

Men har i andre gode ideer? Er jo mest vant til maskiner, biler og traktore...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Troldemommi

Måske en bobles elefant eller et andet dyr fra Bobles ville være en ide

:-)

Monica

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

bObles tumle dyr er FANTASTISKE!! Vores dreng har en grøn bObles elefant som han er super glad for!! Håber han får lidt flere tumledyr med tiden... ♥

Anmeld

18. juni 2012

Karo

Mette&Alexander skriver:

Min lille datter bliver 1 år i næste md, og jeg er lidt blank for hvad hun skal ønske sig, vi har en stor dreng, så vi har legekøkken, lille bord+ stole + dirverse køretøjer. Og så fik hun en wheely bug til jul og en træ dukkevogn til barnedåb..

Men har i andre gode ideer? Er jo mest vant til maskiner, biler og traktore...

Bobbles er altid et hit

Ellers er der dukkehus og møbler dertil. (evt. sylvanian fammily)

Plet bøgerne

Duplo

Anmeld

18. juni 2012

Alexander&Lærke

Monica P skriver:

Måske en bobles elefant eller et andet dyr fra Bobles ville være en ide

:-)

Monica

uhh ja dem har jeg også tænkt på, ønskede os os nogle til barnedåben men fik ingen, de er jo også vandvittige dyre og så dyre gave plejer de slet ikke at få andet end til dåb. Så det bliver det vist desværre ikke til, men vi kunne jo selvfølgelig selv overvejer at give hende en af slagsen..

Anmeld

18. juni 2012

Alexander&Lærke

Karo skriver:

Bobbles er altid et hit

Ellers er der dukkehus og møbler dertil. (evt. sylvanian fammily)

Plet bøgerne

Duplo

tak for forslag, dukkehus er en god ide, men er hun ikke stadig lidt for lille til sådan noget? Plet bøgerne er en super ide, han er så sød, og storebror har dem heller ikke, han har tilgengæld masser af dublo som han ikke bruger længere men tænkte faktisk på at sælge det, fordi jeg ikke syntes det var så piget, men måske man skulle gennem det lidt og se om hun vil lege med det...

Anmeld

18. juni 2012

Alexander&Lærke

MorDk skriver:

bObles tumle dyr er FANTASTISKE!! Vores dreng har en grøn bObles elefant som han er super glad for!! Håber han får lidt flere tumledyr med tiden... ♥

Ja det er søde og fantastiske, men også meget dyre og så dyre gaver plejer de ikke at give, men vi kunne måske selv give hende en....

Anmeld

18. juni 2012

Mamacita til 2 piger

LEGO duplo til piger 

Fisher Price hund der kan spille og stave pg sige farver, den er min datter vild glad for.

Badebassin - det var kæmpe hit de 14 dage det var varmt her. 

Bøger det BEDSTE her

Min datter er i øvrigt 14,5 mrd  

Anmeld

18. juni 2012

Troldemommi

Mette&Alexander skriver:

uhh ja dem har jeg også tænkt på, ønskede os os nogle til barnedåben men fik ingen, de er jo også vandvittige dyre og så dyre gave plejer de slet ikke at få andet end til dåb. Så det bliver det vist desværre ikke til, men vi kunne jo selvfølgelig selv overvejer at give hende en af slagsen..

Ja de er vanvittig dyre, det er ærgeligt for de skulle være rigtig gode for de små poders motorik

Monica

Anmeld

18. juni 2012

Alexander&Lærke

Monica P skriver:

Ja de er vanvittig dyre, det er ærgeligt for de skulle være rigtig gode for de små poders motorik

Monica

Ja det er ærgeligt, kender dem ikke rigtig i den virkelig verden så ved ikke om de er alle pengene værd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.