uge 35. (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Ditte-3

Camillos skriver:

NØRRRRRJ! HVOR ER DEN HØJGRAVIDE BULE BARE Kæmpe på sådan en "lille kvinde" .. Altså du døjer jo ikke med overvægt det hele på maven

Men så flot er du  

har taget 14 kg på syntes godt det for meget når der stadi er 5 uger i nu s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Mother-love

Ditte-3 skriver:

det bare trals s og jeg er ik mere end 155 høj så føler bare jeg ligner en boldt

Hehe ja det kunne jeg forestille mig. Jeg er dog 168 så de få cm. Gør jo meget. Men jeg vil så sige at jeg hellere vil have sådan en god stor mave.end være en af dem man næsten ikke kan se det på

Anmeld

18. juni 2012

crille

Hvor bærer du bare maven fint, men kan godt forstå det er hårdt for din ryg.

Har også hørt mange kommentarer om der mon er en mere. Når jeg så svarer at der er skam kun en og at mine mål og min søn er lige som han skal være (sagt i smil), så kommer det gang på gang frem, at det nok er fordi jeg ikke er så høj og bærer det fint på maven. Tror det er rigtig nok og tænker at det er præcis det samme der gælder for dig.

Anmeld

18. juni 2012

Ditte-3

michelledam skriver:

Hehe ja det kunne jeg forestille mig. Jeg er dog 168 så de få cm. Gør jo meget. Men jeg vil så sige at jeg hellere vil have sådan en god stor mave.end være en af dem man næsten ikke kan se det på

smiler ej du kan tro jeg misunder dem med en flot lille rund bule syntes det så flot sog så kommer jeg med min kæmpe badebold s

Anmeld

18. juni 2012

Ditte-3

crille skriver:

Hvor bærer du bare maven fint, men kan godt forstå det er hårdt for din ryg.

Har også hørt mange kommentarer om der mon er en mere. Når jeg så svarer at der er skam kun en og at mine mål og min søn er lige som han skal være (sagt i smil), så kommer det gang på gang frem, at det nok er fordi jeg ikke er så høj og bærer det fint på maven. Tror det er rigtig nok og tænker at det er præcis det samme der gælder for dig.

moske er det det jeg skal til at sige til folk når de kommer med deres kommentar 

Anmeld

18. juni 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Jeg var også stor anden gang og fik mange kommentarer som om der nu ikke var to osv.. Jeg synes det var vildt træls, men det stoppede hurtigt igen, da jeg begyndte på at sige, at min mand sagde, at når der kom noget stort ind, måtte der jo også komme noget stort ud Det kunne lukke munden på de fleste (min søn var så 4800 g og 58 cm )

Jeg synes så i øvrigt, at du ser smuk ud med flotte mave

Knus Carina

/ Taco78 

Anmeld

18. juni 2012

Ditte-3

Taco78 skriver:

Jeg var også stor anden gang og fik mange kommentarer som om der nu ikke var to osv.. Jeg synes det var vildt træls, men det stoppede hurtigt igen, da jeg begyndte på at sige, at min mand sagde, at når der kom noget stort ind, måtte der jo også komme noget stort ud Det kunne lukke munden på de fleste (min søn var så 4800 g og 58 cm )

Jeg synes så i øvrigt, at du ser smuk ud med flotte mave

Knus Carina

griner ej den var god s men tror bare jeg ville blive rød i hoved enden jeg fik det sagt lol. har også fået a vide a jormoren at den bette kommer til at veje over 4 kg men også heller et stort og sundt barn end et lille skrøblig et selv om tanken om at få ham ud gør ondt 

Anmeld

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Flot stor mave! Vh stine

Anmeld

19. juni 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Flot stor mave! Vh stine

s tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.