uge 35. (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Ditte-3

ja syntes godt nok jeg er stor efter som jeg kun er i uge 35 har også fået mange kommentar om hvor mange mon der er der inde eller så det vel ved at være nu du føder hmmm nej der 5 uger i nu og folk kikker underlig på mig ihhhhhh

smiler men i får lige et billed af min høj grevide baby bulle enden den springer ssss

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

MorDk

WOW!

Jeg sys det er en flot mave... MEN ja den er stor... men smuk!!!!

Er det ikke tungt? Jeg er i uge 27+4 og sys min mave er STOR!

Anmeld

18. juni 2012

Ditte-3

MorDk skriver:

WOW!

Jeg sys det er en flot mave... MEN ja den er stor... men smuk!!!!

Er det ikke tungt? Jeg er i uge 27+4 og sys min mave er STOR!

det er meget tungt min ryk er fulstendi smadert glæder mig så meget til at få min krop igen s selfølig også at få min lille dreng ud men lige pt er det at være grevid ved at være så rat hårdt.

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Ditte-3 skriver:

det er meget tungt min ryk er fulstendi smadert glæder mig så meget til at få min krop igen s selfølig også at få min lille dreng ud men lige pt er det at være grevid ved at være så rat hårdt.

Det kan være SUPER hårdt at være gravid! Jeg venter nr. 2 og denne her graviditet trækker tænder ud!! Puha siger jeg bare... *S*

Anmeld

18. juni 2012

Ditte-3

MorDk skriver:

Det kan være SUPER hårdt at være gravid! Jeg venter nr. 2 og denne her graviditet trækker tænder ud!! Puha siger jeg bare... *S*

ja jeg er helt oppe på nr 4 og vil sige det bliver ikke nemmer at være grevid for vær gang, har sagt jeg gerne vil ha 5 børn men det her har vert en temlig hår omgang så ved nu ik helt mere, og så de skide humoner nøj jeg får sagt min mening et par gang og det ik på en pæn måde til folk ej hvor jeg hader mig selv bagefter vær gang

Anmeld

18. juni 2012

Mother-love

Såååå smuk. Jeg var også kæmpe på det tidspunkt. Så kender godt til de kommentarer hehe.

Anmeld

18. juni 2012

Muffin_girl

Ditte-3 skriver:

ja syntes godt nok jeg er stor efter som jeg kun er i uge 35 har også fået mange kommentar om hvor mange mon der er der inde eller så det vel ved at være nu du føder hmmm nej der 5 uger i nu og folk kikker underlig på mig ihhhhhh

smiler men i får lige et billed af min høj grevide baby bulle enden den springer ssss

Nej hvor er det en smuk mave !!! Den kan du sagtens være stolt af

Anmeld

18. juni 2012

Ditte-3

michelledam skriver:

Såååå smuk. Jeg var også kæmpe på det tidspunkt. Så kender godt til de kommentarer hehe.

det bare trals s og jeg er ik mere end 155 høj så føler bare jeg ligner en boldt

Anmeld

18. juni 2012

Ditte-3

AalborgPigen skriver:

Nej hvor er det en smuk mave !!! Den kan du sagtens være stolt af

ss aaa men tak den må nu gerne snart forsvinde igen

Anmeld

18. juni 2012

Camillos

Ditte-3 skriver:

NØRRRRRJ! HVOR ER DEN HØJGRAVIDE BULE BARE Kæmpe på sådan en "lille kvinde" .. Altså du døjer jo ikke med overvægt det hele på maven

Men så flot er du  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.