Forvirret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Kris89

Okay NU er jeg da for alvor forvirret...

idag er det 14 dage siden jeg havde ÆL... har ikke fået mens, men har ømme bryster (som jeg plejer lige op til mens)

Regner/regnede egentlig med min mens dukkede op, som den altid gør, men alligevel kunne jeg her til aften ikke helt holde mig...

tog en ÆL test (billigere og har hørt de viser positiv også hvis den skulle være der)... DEN VAR POSITIV!!!!! tog derfor en g-test - negativ...

nogen der har prøvet lign.? er der helt kuk i min cyklus, eller kan det være et tegn på at jeg er igang med at producere HCG.?

Håber virkelig der sidder nogle herude, som har oplevet lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Kris89

slet ingen??

sys tit jeg har læst om folk herinde der har testet positiv med ÆL teste.... nogen må da have erfaring med det??

de der testede positive med ÆL, var de da positive på g-teste med det samme?

Anmeld

17. juni 2012

Kris89

er den ikk positiv??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2012

Madam Blå

Kris89 skriver:

Okay NU er jeg da for alvor forvirret...

idag er det 14 dage siden jeg havde ÆL... har ikke fået mens, men har ømme bryster (som jeg plejer lige op til mens)

Regner/regnede egentlig med min mens dukkede op, som den altid gør, men alligevel kunne jeg her til aften ikke helt holde mig...

tog en ÆL test (billigere og har hørt de viser positiv også hvis den skulle være der)... DEN VAR POSITIV!!!!! tog derfor en g-test - negativ...

nogen der har prøvet lign.? er der helt kuk i min cyklus, eller kan det være et tegn på at jeg er igang med at producere HCG.?

Håber virkelig der sidder nogle herude, som har oplevet lign.

Jeg har ingen erfaringer med det - men jeg tænker, at hvis graviditetstesten siger negativ, så er det nok desværre den, der har ret

Du må prøve igen om et par dage, hvis mens ikke er kommet

Kan du måske have flere ægløsninger i samme cyklus? (kan man overhovedet det?)

Anmeld

17. juni 2012

Kris89

Madam Blå skriver:

Jeg har ingen erfaringer med det - men jeg tænker, at hvis graviditetstesten siger negativ, så er det nok desværre den, der har ret

Du må prøve igen om et par dage, hvis mens ikke er kommet

Kan du måske have flere ægløsninger i samme cyklus? (kan man overhovedet det?)

nogen siger man kan...

men det er idag dag 37 i cyklus... så nu må der godt enten komme positiv test eller mens... orker ikk at vente 14 dage igen...

Anmeld

17. juni 2012

Madam Blå

Kris89 skriver:

nogen siger man kan...

men det er idag dag 37 i cyklus... så nu må der godt enten komme positiv test eller mens... orker ikk at vente 14 dage igen...

Ja, måske man kan Jeg tror ikke jeg selv ville turde at stole helt på det. Men jeg håber for dig, at det er rigtigt

Anmeld

17. juni 2012

Kris89

Madam Blå skriver:

Ja, måske man kan Jeg tror ikke jeg selv ville turde at stole helt på det. Men jeg håber for dig, at det er rigtigt

jg tør heller ikk... men tog en ÆL test for et par dage siden (bare kald mig testmonster)

der var den hamrende negativ... det undre mig lidt... men måske den kan blive postiv pga. mens også...

har aldrig helt forstået hvorfor en ÆL test skulle blive positiv ved graviditet...

Anmeld

17. juni 2012

Madam Blå

Kris89 skriver:

jg tør heller ikk... men tog en ÆL test for et par dage siden (bare kald mig testmonster)

der var den hamrende negativ... det undre mig lidt... men måske den kan blive postiv pga. mens også...

har aldrig helt forstået hvorfor en ÆL test skulle blive positiv ved graviditet...

Nej, jeg ved det heller ikke. Men håber da, at mens bliver væk, og du meget snart får to streger på en g-test

Anmeld

17. juni 2012

Kris89

Madam Blå skriver:

Nej, jeg ved det heller ikke. Men håber da, at mens bliver væk, og du meget snart får to streger på en g-test

må hellere teste med morgen urin i morgen tidlig

men mon ikke mens kommer som altid... har symptomerne på mens i hvert fald...

Anmeld

17. juni 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

Den kan blive positiv ved gaviditet, fordi at HCG kan krydsreagere Det lyder godt nok underligt. Måske har du to ægløsninger i denne cyklus. Jeg tror da bare at jeg ville forsøge nu og håbe det bedste

for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.