Hvad str bruger jeres nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

maryjane

Mest i 74 stadig, men str 80 i bukser sidder bedre efterhånden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Kofoed.

Min tyksak bruger 80 og har gjort det i 1½ måned. Hun skifter til 86 inden hun fylder et år. Bange for længe inden. Sp kommer på 9 måneders dagen, men hjemme mål for to uger siden var hun 76 cm og 9,6 kg.

Anmeld

18. juni 2012

HeidiØ

William er i 74 og 80

Anmeld

18. juni 2012

signe.

SaNiNa skriver:

vi er i st 74 og lidt 68 naia er ikke blevet vejet i 14 dag og bliver ikke vejet hos sp før d. 14 august igen.

Laurits er lige hoppet i en 80, men kan dog stadig lidt være i 74 `er bukser, men trøjerne sidder lidt tæt og er blevet for korte i ærmerne

Anmeld

18. juni 2012

lykkelige-mor

betinna bruger 80. men det mest fordi hun har det mest behageligt i 80 da hun jo har lidt elastiker..

Anmeld

18. juni 2012

SaNiNa

Kan da godt se min lille pige er ikke er for stor, uuuh mon jeg skal være lidt nervøs?

Anmeld

19. juni 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Kan da godt se min lille pige er ikke er for stor, uuuh mon jeg skal være lidt nervøs?

Tror jeg ikke. Med anastasias fødsels vægt, så måtte hun gerne have været så stor hun var som 6 måneder gammel, når hun fyldte et år. Ellers de 71 cm og 8,7 kg hun var for tre måneder siden. Var det lige så forvirrende, som jeg tror?

Anmeld

20. juni 2012

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Tror jeg ikke. Med anastasias fødsels vægt, så måtte hun gerne have været så stor hun var som 6 måneder gammel, når hun fyldte et år. Ellers de 71 cm og 8,7 kg hun var for tre måneder siden. Var det lige så forvirrende, som jeg tror?

Fik lige naia vejet da nicklas var til 3 årsundersøgelse i går og med tøj på vejer hun 7.7

Anmeld

20. juni 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Fik lige naia vejet da nicklas var til 3 årsundersøgelse i går og med tøj på vejer hun 7.7

Så det er måske 7,5 hun vejer? Det er da ikke helt slemt, ét kg på tre måneder klare hun vel nemt?

Anmeld

20. juni 2012

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Så det er måske 7,5 hun vejer? Det er da ikke helt slemt, ét kg på tre måneder klare hun vel nemt?

har taget 3.5kg på, på 9 måneder så ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.