Hvad str bruger jeres nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.715 visninger
30 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

SaNiNa

vi er i st 74 og lidt 68 naia er ikke blevet vejet i 14 dag og bliver ikke vejet hos sp før d. 14 august igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

TrineMine86

SaNiNa skriver:

vi er i st 74 og lidt 68 naia er ikke blevet vejet i 14 dag og bliver ikke vejet hos sp før d. 14 august igen.

vi hører jo til dem, som har et ret laaaangt barn, Magnus er idag 8 mdr og 10 dage og vi bruger 80+86 (vi har 2-3 stk tøj hvor vi stadig kan klemme ham i en str 74)

Anmeld

17. juni 2012

SaNiNa

TrineMine86 skriver:

vi hører jo til dem, som har et ret laaaangt barn, Magnus er idag 8 mdr og 10 dage og vi bruger 80+86 (vi har 2-3 stk tøj hvor vi stadig kan klemme ham i en str 74)

Hold da op, det må man da sige han har.

Naia har ikke særlig lange ben hun ligner moderen lidt for meget så med mine 156 år vi ikke ret langt

Anmeld

17. juni 2012

TrineMine86

SaNiNa skriver:

Hold da op, det må man da sige han har.

Naia har ikke særlig lange ben hun ligner moderen lidt for meget så med mine 156 år vi ikke ret langt

nej det kan jeg godt se  men vi er nu heller ikke de højeste, jeg er 168 og manden ca 188, så det er jo ikke fordi vi er mega høje..

Anmeld

17. juni 2012

sabrina89

Freja er i str. 74 vi har stadig lidt i 68

Anmeld

17. juni 2012

MomInTheMaking

SaNiNa skriver:

Penny bruger 80/86 alt efter mærke og model.

men hun har jo også altid været en stor pige.

Hun er 8½ mdr.

Anmeld

17. juni 2012

SaNiNa

TrineMine86 skriver:

nej det kan jeg godt se  men vi er nu heller ikke de højeste, jeg er 168 og manden ca 188, så det er jo ikke fordi vi er mega høje..

De er da heller ikke små vil jeg da nok sige

Anmeld

17. juni 2012

SaNiNa

sabrina89 skriver:

Freja er i str. 74 vi har stadig lidt i 68

det er lidt igen som os er dog lige begynd at kigger lidt efter tøj i 80 og 86 til tussen mens der er udsalg

Anmeld

17. juni 2012

SaNiNa

Mom In The Making skriver:

Penny bruger 80/86 alt efter mærke og model.

men hun har jo også altid været en stor pige.

Hun er 8½ mdr.

Det er lidt sjovt at Naia er så lille for Nicklas brugte også 80 da han var ca 8½ månede

hun var jo lidt større end ham ved fødslen og hun vejer noget mere end han gjore

Anmeld

18. juni 2012

morpåthurø

Ja det er da godt nok utroligt en forskel. Vores Marius er en stor dreng på kurverne og nok også i forhold til tøjstørrelser. Han har længe brugt str 80 i body og bluser og så 74 i bukser, men nu er det altså slut med str 74.  Så nu hedder det rent str 80 samt 86 i enkelte ting

Han er 74 cm lang og vejer 10,2 kg og er 8 måneder og 9 dage

Jeg har købt str 86 til efteråret når jeg er faldet for noget specielt så håber da det kommer til at passe. (Lidt træls med vinterjakke og flyverdragt hvis han når at vokse ud af det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.