Hvornår forsvinder symptomerne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg testede positivt sidste søndag, begyndte at bløde torsdag aften, og har blødt kraftigt lige siden og haft mange smerter, så jeg går ud fra at der ikke er nogen baby til os mere..

Men jeg har stadig meget ømme bryster, rigtig slem kvalme, og noget der minder om ligamentsmerter..

Hvornår kan jeg forvente at disse ting forsvinder igen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

UnderCover37

Det gør mig ondt!

- du kan forvente at graviditets symptomerne forsvinder når du rammer nul i HCG - der kan gå en rum tid alt efter hvor højt niveauet var nået.

Men, jeg synes dog at du skal kontakte din læge på mandag og bede om at blive fulgt med bp for at sikre at HCG falder sufficient da derer risiko for at der bliver rester tilbage i livmoderen - en scanning er også en god idé men det er dog ikke alle der bruger kontrol scanning efter en spontan abort.

Anmeld

30. juni 2012

Nessie

Det gør mig ondt!

- du kan forvente at graviditets symptomerne forsvinder når du rammer nul i HCG - der kan gå en rum tid alt efter hvor højt niveauet var nået.

Men, jeg synes dog at du skal kontakte din læge på mandag og bede om at blive fulgt med bp for at sikre at HCG falder sufficient da derer risiko for at der bliver rester tilbage i livmoderen - en scanning er også en god idé men det er dog ikke alle der bruger kontrol scanning efter en spontan abort.

TS: Jeg er ked af jeres tab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.