Blodprøve hcg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Det undrede også os men får fin ægløsning hver månede men min mens kan stadig springe en månede eller to over

Okay hvor mystisk. hmm.. Kroppen er fantastisk. Du/i brugte måske ikke beskyttelse så, da du ikke havde mens altså?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

NatashaL92

Anonym skriver:

Okay. Blødte du så helt normalt? Altså sådan hvor der også blev udstødt noget af livmoderslimhinden?? (klumper!!)

min mens har altid været klumpet
så tænkte ikke ret meget over det tog en test 1 md efter og fandt ud a jeg var gravid og sagde til lægen det ikke kunne passe da jeg var blevet testen der men var gravid og på daværende tidspunkt 9 uger  cirka hvor lægen mente jeg var 5+0 da jeg kom til scanning fandt de ud af jeg var 16+5 og nu er jeg så 22+3 .

så selv en læge kan tage fejl

Anmeld

17. juni 2012

LRJ

Anonym skriver:

Okay hvor mystisk. hmm.. Kroppen er fantastisk. Du/i brugte måske ikke beskyttelse så, da du ikke havde mens altså?

nej ikk på daværende tidspunkt, havde faktisk fået af vide af min læge at jeg ville få meget svært ved at blive gravid..

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

NatashaL92 skriver:

min mens har altid været klumpet
så tænkte ikke ret meget over det tog en test 1 md efter og fandt ud a jeg var gravid og sagde til lægen det ikke kunne passe da jeg var blevet testen der men var gravid og på daværende tidspunkt 9 uger  cirka hvor lægen mente jeg var 5+0 da jeg kom til scanning fandt de ud af jeg var 16+5 og nu er jeg så 22+3 .

så selv en læge kan tage fejl

Vildt!

Ja en læge kan tage fejl også - kroppen kan nogle vilde ting!

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

nej ikk på daværende tidspunkt, havde faktisk fået af vide af min læge at jeg ville få meget svært ved at blive gravid..

Ja okay. Men det var godt du kunne

Jeg selv har også haft en spiseforstyrrelse og havde ikke mens i lidt over et år. Men nu fungerer det hele meget fint igen

Anmeld

17. juni 2012

NatashaL92

Anonym skriver:

Vildt!

Ja en læge kan tage fejl også - kroppen kan nogle vilde ting!

ja er selv helt overrasket

det fantastisk det kroppen kan

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

NatashaL92 skriver:

ja er selv helt overrasket

det fantastisk det kroppen kan

Men det må være fantastisk at blive gravid

Har i ikke brugt beskyttelse? Eller var det en kææmpe overraskelse

Anmeld

17. juni 2012

LRJ

Anonym skriver:

Ja okay. Men det var godt du kunne

Jeg selv har også haft en spiseforstyrrelse og havde ikke mens i lidt over et år. Men nu fungerer det hele meget fint igen

Det var rart det er begyndt at fungere normalt igen sys det er ret underlig at gå uden mens

Anmeld

17. juni 2012

NatashaL92

Anonym skriver:

Men det må være fantastisk at blive gravid

Har i ikke brugt beskyttelse? Eller var det en kææmpe overraskelse

jo havde p-stav men den må åbenbart være udgået .

og fik den så taget ud og havde ingen syntomer på at være gravid .

men er da glad for det at jeg er det især når han sparker .

men hvertfald ikkke planlagt .

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Det var rart det er begyndt at fungere normalt igen sys det er ret underlig at gå uden mens

Ja det er det virkelig! Man bliver så bange for at man ikke kan få en bebs! Det er bare mit største ønske <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.