Blodprøve hcg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.042 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Nogen herinde der ikke kunne teste positiv, men kun få målt HCG i blodprøve?

Jer der havde, fik i så også "menstruation/blødte"?

I princippet burde man jo fortsat bløde. For hvis man ikke kan teste, er det vel fordi der ikke er nok HCG, og dermed må der vel heller ikke være nok HCG til at kunne holde menstruationen væk?

HJÆLP!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

LRJ

Anonym skriver:

Hej.

Nogen herinde der ikke kunne teste positiv, men kun få målt HCG i blodprøve?

Jer der havde, fik i så også "menstruation/blødte"?

I princippet burde man jo fortsat bløde. For hvis man ikke kan teste, er det vel fordi der ikke er nok HCG, og dermed må der vel heller ikke være nok HCG til at kunne holde menstruationen væk?

HJÆLP!

men min datter kunne jeg ikke teste positiv på en urin test og kunne kun via Blodprøve som først viste noget i uge 8+ og nej blødte ikk ( men havde ikk haft mens i 2.5 år på daværende tidspunkt)

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

men min datter kunne jeg ikke teste positiv på en urin test og kunne kun via Blodprøve som først viste noget i uge 8+ og nej blødte ikk ( men havde ikk haft mens i 2.5 år på daværende tidspunkt)

Okay

Det var da vildt du ikke havde det i så lang tid. Har du været for tynd?

Anmeld

17. juni 2012

LRJ

Anonym skriver:

Okay

Det var da vildt du ikke havde det i så lang tid. Har du været for tynd?

ja , Anoreksi + Voldelig x kæreste der havde givet post traumatisk stress som havde påvirket min krop meget med mens... da jeg fik af vide at jeg var gravid var jeg 8+, 174 cm høj og vejede 52 kg

Anmeld

17. juni 2012

NatashaL92

kunne heller ikke tjekkes på test de 2 Første mdr a min graviditet havde både mens og det hele så vidste ikke jeg var gravid

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

ja , Anoreksi + Voldelig x kæreste der havde givet post traumatisk stress som havde påvirket min krop meget med mens... da jeg fik af vide at jeg var gravid var jeg 8+, 174 cm høj og vejede 52 kg

Puha det lyder ikke sjovt. Håber du er okay nu så.

Var det ham du blev gravid med? (jeg er godt nok nysgerrig! Du må bare sige fra)

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

NatashaL92 skriver:

kunne heller ikke tjekkes på test de 2 Første mdr a min graviditet havde både mens og det hele så vidste ikke jeg var gravid

Okay. Blødte du så helt normalt? Altså sådan hvor der også blev udstødt noget af livmoderslimhinden?? (klumper!!)

Anmeld

17. juni 2012

LRJ

Anonym skriver:

Puha det lyder ikke sjovt. Håber du er okay nu så.

Var det ham du blev gravid med? (jeg er godt nok nysgerrig! Du må bare sige fra)

Det er jeg det er 3 år siden jeg kom ud af det forhold
Og nej det er heldigvis ikke ham jeg har barn med
Du spørger bare

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Det er jeg det er 3 år siden jeg kom ud af det forhold
Og nej det er heldigvis ikke ham jeg har barn med
Du spørger bare

Puha det var sørme godt det ikke var ham.

Jeg undrer mig over, hvordan du kan blive gravid, når ikke du havde mens? Du havde måske ægløsning?

Anmeld

17. juni 2012

LRJ

Anonym skriver:

Puha det var sørme godt det ikke var ham.

Jeg undrer mig over, hvordan du kan blive gravid, når ikke du havde mens? Du havde måske ægløsning?

Det undrede også os men får fin ægløsning hver månede men min mens kan stadig springe en månede eller to over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.