Anbefaling af Star Tour

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Mutti2B

PT skriver:

Børnene og jeg var i Tyrkiet med Star Tour - kom hjem torsdag aften, og det var en helt fantastisk ferie.

Jeg har kun godt at sige om dem, og jeg vil varmt anbefale andre at bruge dem, når og hvis I skal på charter ferie med børn

Jeg sidder og drømmer om at ta afsted med lillepigen til næste år inden min barsel slutter og har lige været inde på deres side. Kunne slet ikke overskue det .
Hvor boede I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
A&F skriver:

Vi var hurgada(staves). Tror omkring 20 grader. Men lidt køligt om aftenen. Så der skal man have jakke på.

Ok tak.
Det er rart at vide, hvad man kan forvente

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mutti2B skriver:

Jeg sidder og drømmer om at ta afsted med lillepigen til næste år inden min barsel slutter og har lige været inde på deres side. Kunne slet ikke overskue det .
Hvor boede I?

Vi boede i Kusadasi på Palmin hotel. Det er ca en times kørsel fra Izmir lufthavn, hvilket passede godt med små børn.

Jeg fandt en afbudsrejse, men det var et 4 stjernet hotel, og jeg kan varmt anbefale det.

Jeg vil anbefale dig ikke at tage afsted senere på sommeren, end jeg gjorde, da det så bliver for varmt for de små pus. I slutningen af maj/start juni er helt perfekt

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Mutti2B skriver:

Hvor boede I?

Her er det hotel, vi boede på
http://www.startour.dk/rejse/tyrkiet/izmirkysten/k usadasi/hotel-palmin/

Anmeld

17. juni 2012

Mutti2B

PT skriver:

Vi boede i Kusadasi på Palmin hotel. Det er ca en times kørsel fra Izmir lufthavn, hvilket passede godt med små børn.

Jeg fandt en afbudsrejse, men det var et 4 stjernet hotel, og jeg kan varmt anbefale det.

Jeg vil anbefale dig ikke at tage afsted senere på sommeren, end jeg gjorde, da det så bliver for varmt for de små pus. I slutningen af maj/start juni er helt perfekt

Det ser rigtig lækkert ud . Kostede det ekstra at ha tremmeseng? Synes måske bare at afstanden ind til byen er lidt lang.
Jeg tænker at tage afsted i maj, så det bliver forhåbentlig ikke for varmt?

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Mutti2B skriver:

Det ser rigtig lækkert ud . Kostede det ekstra at ha tremmeseng? Synes måske bare at afstanden ind til byen er lidt lang.
Jeg tænker at tage afsted i maj, så det bliver forhåbentlig ikke for varmt?

Nej, tremmesengen kostede ikke ekstra.

Ang afstanden så betød det ikke noget. Der går busser hele tiden, og det tager ca 15 min at komme ind til byen. Derudover var jeg jo alene afsted med to små børn, så jeg var kun derinde ganske kort

Anmeld

17. juni 2012

Mutti2B

PT skriver:

Nej, tremmesengen kostede ikke ekstra.

Ang afstanden så betød det ikke noget. Der går busser hele tiden, og det tager ca 15 min at komme ind til byen. Derudover var jeg jo alene afsted med to små børn, så jeg var kun derinde ganske kort

Jeg skal også alene afsted med hende . Dejligt at få nogle gode tip af andre i samme situation . Jeg ved nemlig ikke om det bliver for stor en mundfuld for mig at rejse alene

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Mutti2B skriver:

Jeg skal også alene afsted med hende . Dejligt at få nogle gode tip af andre i samme situation . Jeg ved nemlig ikke om det bliver for stor en mundfuld for mig at rejse alene

Når jeg kan rejse med to, kan du også helt sikkert med et

Det afhænger naturligvis af, hvilket slags barn, du får, men jeg er så heldig at have to super nemme af slagsen, så det gør det hele lidt lettere.

Derudover lever jeg efter mottoet; "Du kan, hvad du vil, og der er ingen grund til at gøre det sværere, end det er"

Men spørg bare løs, hvis du har brug at vide noget - hvad som helst. Det er altid rart at kunne hjælpe hinanden, og jeg står som sagt alene med to børn, så jeg vil mene, jeg har lidt erfaring at trække på

Anmeld

22. juni 2012

Becks

Dejligt I havde en god ferie, og var glade for Star Tours

Som du ved, rejser jeg kun med dem! Og har kun været utilfreds én af gangene jeg havde min nevø med..

En guide udtalte for sjov, at de kaktus torne min nevø havde fået over hele kroppen efter en udflugt, kunne slå ham ihjel.. Med det resultat, at jeg havde en nevø der var et nervevrag de sidste 4 dage.. Ringede til Star Tours da vi kom hjem og klagede over guiden.. Ugen efter lå der et gavekort på 2500,- til en ny rejse   DET er service

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Becks skriver:

Dejligt I havde en god ferie, og var glade for Star Tours

Som du ved, rejser jeg kun med dem! Og har kun været utilfreds én af gangene jeg havde min nevø med..

En guide udtalte for sjov, at de kaktus torne min nevø havde fået over hele kroppen efter en udflugt, kunne slå ham ihjel.. Med det resultat, at jeg havde en nevø der var et nervevrag de sidste 4 dage.. Ringede til Star Tours da vi kom hjem og klagede over guiden.. Ugen efter lå der et gavekort på 2500,- til en ny rejse   DET er service

Jeg kommer helt sikkert også til at bruge dem igen i fremtiden

Det var da ikke så heldig en kommentar, guiden kom med, men god service at give et gavekort som "et plaster på såret"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.