Anbefaling af Star Tour

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Børnene og jeg var i Tyrkiet med Star Tour - kom hjem torsdag aften, og det var en helt fantastisk ferie.

Jeg har kun godt at sige om dem, og jeg vil varmt anbefale andre at bruge dem, når og hvis I skal på charter ferie med børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvorfor har du ikke taget noget sol med hjem til os ? 

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Aisha skriver:

Hvorfor har du ikke taget noget sol med hjem til os ? 

Jeg havde desværre ikke mere plads i kufferten

Anmeld

17. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
PT skriver:

Jeg havde desværre ikke mere plads i kufferten

Ups, håber du pruttede med prisen når du fandt noget du godt kunne li' så er det vel ikke sidste gang du er dernede 

Anmeld

17. juni 2012

A&F

Velkommen tilbage. Dejligt at det var en god tur. Og endnu bedre når man er tilfreds . Min mand og jeg rejste også med Star Tour for et par år siden til Tunesien . 

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Aisha skriver:

Ups, håber du pruttede med prisen når du fandt noget du godt kunne li' så er det vel ikke sidste gang du er dernede 

Jeg er elendig til at prutte med prisen, men jeg fik også kun købt et par enkelte ting.

Vi var næsten på hotellet hele tiden - det var ikke til at tage ud med to små børn

Men jeg tror ikke, det er sidste gang, jeg er i Tyrkiet - et dejligt land

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
A&F skriver:

Velkommen tilbage. Dejligt at det var en god tur. Og endnu bedre når man er tilfreds . Min mand og jeg rejste også med Star Tour for et par år siden til Tunesien . 

Tak skal du have

Var Tunesien godt?
Jeg tænker på at tage til Tunesien eller Egypten i december/januar

Anmeld

17. juni 2012

A&F

PT skriver:

Tak skal du have

Var Tunesien godt?
Jeg tænker på at tage til Tunesien eller Egypten i december/januar

Ja det var godt . Vi var i Egypten her i december md, og det kan også varmt anbefales .

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
A&F skriver:

Ja det var godt . Vi var i Egypten her i december md, og det kan også varmt anbefales .

Hvor var I henne? Og hvor varmt var det i december?

Anmeld

17. juni 2012

A&F

PT skriver:

Hvor var I henne? Og hvor varmt var det i december?

Vi var hurgada(staves). Tror omkring 20 grader. Men lidt køligt om aftenen. Så der skal man have jakke på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.