Intro tråd hvor vi fortæller om os selv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

scarina

Hej 

Jeg hedder Carina og er 22 år, jeg venter vores første barn sammen med min kæreste. 

har termin den 11 feb. 

bor Herning. 

bette skid er lavet i første forsøg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Line_Olesen

Jeg hedder Line H. Olesen

Min kæreste (22år) og jeg (20 år) har været sammen i lidt over 5 år og venter vores første barn. Jeg har termin d. 10 februar.

Vi bor i Holstebro i Midtjylland.

Mine kæreste er i lærer som murer og jeg er ansat på ca. 30 timer i en Dagli´ brugs. Jeg skal dog efter endt barsel igang med at læse igen.

Vores graviditet var planlagt, og vi glæder os meget, min kæreste er meget støttende og hjælper med alt hvad jeg ikke kan. Men finder det dejligt betrykkende at kunne læse om andres oplevelser og erfaringer herinde, da jeg synes der sker utrolig mange ting med kroppen og sådan som min kæreste ikke helt kan førstå da han jo ikke kan se eller mærke det

Anmeld

7. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Velkommen til Det er dejligt at der stadig kommer flere til

/ Taco78 

Anmeld

7. august 2012

LMX

Ja det er fedt at vi bliver flere og flere.

Jeg har tilføjet alle i gruppen som venner så jeg lidt bedre kan "holde styr" på jer

Anmeld

26. august 2012

Chili-mor

Hej alle ventende mødre eller kommende mødre.

Jeg er ny herinde.

Jeg hedder Christina er 22 år gammel bor sammen med min kæreste gennem de sidste 7år, og vores Søn der blev 3år her i feb. 2012

Jeg venter mit barn nr. 2 og har termin den 20 feb. 2013

vi vil ikke vide kønnet, hvilket vi heller ikke gjorde ved den første, og syntes virkelig at nysgerrigheden er større denne gang

Da jeg var til den første Nf for små 14 dage siden, hørte jeg hjertelyd, dette havde jeg ikke prøvet ved den første under første scanning.. så scanningen rørte mig lidt ekstra selvom jeg havde prøvet det før.

Håber i alle nyder at være gravide..

Anmeld

7. september 2012

MaLu8

Hej
Så melder jeg mig også på banen...
Jeg er 24 år og kommer fra Sønderjylland. Har været sammen med min kæreste i ca. 4,5 år.

Vi venter os en dejlig lille pige i februar (termin d. 22/2-13)

Mvh Marie

Anmeld

19. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Hej piger.
Det er vist på tide at skrive her og så må jeg da hellere se om jeg kan finde ud af at gøre mig til medlem. Hehe

Jeg hedder Rikke, er 22 år, kæreste med Kenneth på 25. Vi bor i en lille by i nærheden af grenå på djursland sammen med vores lille hund, Ollie. Vi venter vores første barn - en lille pige!
Vi glæder os enormt meget. <3

Knus herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.