Intro tråd hvor vi fortæller om os selv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

Trinemn

Hej Alle

Nu melder jeg mig også på banen

Først stort tillykke med jeres graviditeter!

Lidt om mig:

Jeg hedder Trine, 24 år og er sammen med min kæreste Kasper på 25 år. Vi har været sammen i 2 år. Efter egen udregning skulle vores dejlige guldklump komme til verden omkring den 22. Februar

Jeg glæder mig til at følge jer herinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hvor dejligt der stadig kommer flere til Stort tillykke til jer også

Stort knus Carina 8+6 med nr 3

/ Taco78 

Anmeld

24. juli 2012

Brise75

Jeg vil også være med  Jeg er 37 år og har i forvejen to piger, en på 4 og en på 17 (ja 17!). Min mand på 40 og jeg venter en lille ny den 5. februar. 

Vi har prøvet at blive gravide de sidste 3 år men opgav så tanken her i foråret, da jeg tænkte at nu var jeg/vi alligevel også for gamle... Og vupti, idet vi netop var kommet af med tremmeseng, voksipose og barnevognen, som vi ellers ville genbruge, så blev jeg gravid...

Glæder mig til at følge mødregruppen her.

Anmeld

24. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Brise75 skriver:

Jeg vil også være med  Jeg er 37 år og har i forvejen to piger, en på 4 og en på 17 (ja 17!). Min mand på 40 og jeg venter en lille ny den 5. februar. 

Vi har prøvet at blive gravide de sidste 3 år men opgav så tanken her i foråret, da jeg tænkte at nu var jeg/vi alligevel også for gamle... Og vupti, idet vi netop var kommet af med tremmeseng, voksipose og barnevognen, som vi ellers ville genbruge, så blev jeg gravid...

Glæder mig til at følge mødregruppen her.

Stort tillykke og velkommen

Jamen det er da typisk, at når I lige har solgt det hele, så er den der Men dejligt at det lykkedes alligevel Glæder mig til at følges ad

Knus Carina

/ Taco78 

Anmeld

3. august 2012

kylling

Hej

Jeg hedder Christina Og er 38 år. Bor i København sammen med min kæreste og vores søn på 2,5 år.

Nu venter vi en lille ny den 20 feb 2013

Anmeld

4. august 2012

LMX

Hej Piger

Jeg hedder Linda og er 35år. Bosat i Svendborg (Kan se der er en mere herfra Taco? Hyggeligt)

Jeg venter nr. 3 og har termin 4. feb. Det er en bette efternøler idet min datter er 11 og min søn er 14.

Det er første barn for min kæreste Ricki som er 27. Vi glæder os helt vildt.

Vi har haft en lidt hård start på graviditeten men det kan I høre mere om i de andre tråde.

Vi ved vi venter en lille pige (moderkageprøve)

Tillykke til jer andre og glæder mig til at følge med herinde.

Anmeld

4. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
LMX skriver:

Hej Piger

Jeg hedder Linda og er 35år. Bosat i Svendborg (Kan se der er en mere herfra Taco? Hyggeligt)

Jeg venter nr. 3 og har termin 4. feb. Det er en bette efternøler idet min datter er 11 og min søn er 14.

Det er første barn for min kæreste Ricki som er 27. Vi glæder os helt vildt.

Vi har haft en lidt hård start på graviditeten men det kan I høre mere om i de andre tråde.

Vi ved vi venter en lille pige (moderkageprøve)

Tillykke til jer andre og glæder mig til at følge med herinde.

Hej og velkommen til

Ja, jeg bor i Faaborg - så det er da ikke så langt fra hinanden Du skriver, at du har fået taget en moderkagebiopsi - så gik det måske ikke så godt til NF?? Nå, det indlæg kan jeg da lige finde Jeg håber i hvertfald, at alt er i den skønneste orden nu!!! Glæder mig til at følges med dig - og alle I andre

Stort knus Carina

/ Taco78 

Anmeld

4. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
kylling skriver:

Hej

Jeg hedder Christina Og er 38 år. Bor i København sammen med min kæreste og vores søn på 2,5 år.

Nu venter vi en lille ny den 20 feb 2013

Velkommen til Det er dejligt, at der stadig kommer flere til! Så vi kan få en god og aktiv gruppe

Knus Carina

/ Taco78 

Anmeld

4. august 2012

LMX

Taco78 skriver:

Hej og velkommen til

Ja, jeg bor i Faaborg - så det er da ikke så langt fra hinanden Du skriver, at du har fået taget en moderkagebiopsi - så gik det måske ikke så godt til NF?? Nå, det indlæg kan jeg da lige finde Jeg håber i hvertfald, at alt er i den skønneste orden nu!!! Glæder mig til at følges med dig - og alle I andre

Stort knus Carina

Hej Carina

NF gik rigtig skod - men har skrevet en hel tråd om det i scanninger. Håber du kan finde det?

Glæder mig også til at følge dig og de andre herinde

Anmeld

5. august 2012

Alanda

Hej alle

Jeg hedder Sara og er 21 år . Jeg bor sammen med min Kæreste Tim i Horsens . Dette er vores første barn . 

Jeg har termin den 2/2 

Var til NF scanning den 23 juli , hvor vi fik af vide at vi havde en rask og sund barn Ikke noget køn endnu

Har dog haft lidt vanskligheder i min graviditet , fik lussingesyge omking uge 10 . Så nu skal jeg til extra scanninger her i uge 16 Er spøndt på at høre om barnet stadig er sundt og rask der inde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.