Hvad ville i kalde den? (Vulgært sprogbrug)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Nitz - <3 David

Her i huset er den også mest Diller/dilleren der bliver brugt... - Og kæresten kalder også pølser (altså dem man spiser) for dillere.. Og HADER når han gør det hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Koen.

Herhjemme har manden en diller-mand og sønnen en tissetrold

Anmeld

17. juni 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Hejsa.

Jeg må altså indrømme at, jeg tidligere læste en tråd hvori der står, noget med hendes mands store tissemand!

Og jeg må sige at den måde at skrive det på faktisk lød vulgært i mine øre og jeg er ellers ikke nem at støde. For jeg er vist af den overbevisning at en tissemand ikke er en brugsting, andet end til at tisse med. Hvor at den store tissemand jo var i den mening at den skulle penetrere hende. I den sammenhæng ville jeg jo så kalde den for en pik eller en penis...

Men der jo også mange andre sjove ord for den, det er slet ikke det, men i den fornævnte sammenhæng syntes jeg ikke det hørte til. Hvad synes i?

Mulighed for at svare ano.

En tissemand er både til drenge og mænd, penis det samme, der er ikke nogen forskel om det er en mand eller baby en tissemand er en tissemand!

Anmeld

17. juni 2012

Masig

LevisMor skriver:

En tissemand er både til drenge og mænd, penis det samme, der er ikke nogen forskel om det er en mand eller baby en tissemand er en tissemand!

Jeg vil sige det samme...

Men når jeg skal sige noget til kæresten hvor jeg omtaler hans ..., siger jeg som regel diller eller kæmpe kæp (for ja, undskyld detaljerne, men det synes jeg altså den er!!)...

I daglig tale når jeg skal omtale drenge og mænds kønsdel siger jeg tissemand, for det er jo det det er...

Men tror det kommer an på situationen, og hvad man skal sige om den... Er det bare en del af kroppen siger jeg tissemand, men er det en samtale om samleje og andre sjove ting man kan gøre med sådan en, ja så er det altså en diller her i huset....

Anmeld

17. juni 2012

Levi&LilysMor

Masig skriver:

Jeg vil sige det samme...

Men når jeg skal sige noget til kæresten hvor jeg omtaler hans ..., siger jeg som regel diller eller kæmpe kæp (for ja, undskyld detaljerne, men det synes jeg altså den er!!)...

I daglig tale når jeg skal omtale drenge og mænds kønsdel siger jeg tissemand, for det er jo det det er...

Men tror det kommer an på situationen, og hvad man skal sige om den... Er det bare en del af kroppen siger jeg tissemand, men er det en samtale om samleje og andre sjove ting man kan gøre med sådan en, ja så er det altså en diller her i huset....

Det er nok det samme herhjemme også

Anmeld

17. juni 2012

Anonym

Det kommer fuldstændig an på situationen!

men blandt min mand og jeg, hedder hans penis alt muligt
Og min mis hedder "hooha"

Men altså, en tissemand er jo hvad det er! jeg bruger bare kun det ord omkring mine børn..

Anmeld

17. juni 2012

Fenja09

I mine øjne er en tissemand kun blevet brugt til at tisse med, så jeg holder på at små drenge har tissemænd og en mand har en pik eller penis. I min datters påhør vil jeg altid sige tissemand, indtil hun når en alder, hvor det er "ok" at bruge de andre ord. Ville aldrig sige til hende, at hendes far har en pik. Det hænger ikke rigtig sammen i mine øjne.

/Fenja

Anmeld

17. juni 2012

Mussen2

Fenja09 skriver:

I mine øjne er en tissemand kun blevet brugt til at tisse med, så jeg holder på at små drenge har tissemænd og en mand har en pik eller penis. I min datters påhør vil jeg altid sige tissemand, indtil hun når en alder, hvor det er "ok" at bruge de andre ord. Ville aldrig sige til hende, at hendes far har en pik. Det hænger ikke rigtig sammen i mine øjne.

/Fenja

Jeg er helt enig med dig. Jeg ville ikke under nogen omstændigheder bruge ordet pik overfor mine børn. Ligeledes siger jeg heller ikke: mor har en fisse eller kusse.
Det er for vulgært og er ikke i orden i mon verden. Men det afhæng jo af hvad man tillægger ordene hver især.

Anmeld

17. juni 2012

Ayasmor

/Fenja

Jeg må erklære mig enig her. Dog Bruger jeg kun ordet penis i arbejdssammenhæng hvor jeg læser til sygeplejerske. Synes ikke det er passende at bruge andet overfor patienter.

Anmeld

17. juni 2012

Fenja09

Ayasmor skriver:

Jeg må erklære mig enig her. Dog Bruger jeg kun ordet penis i arbejdssammenhæng hvor jeg læser til sygeplejerske. Synes ikke det er passende at bruge andet overfor patienter.

Man bruger også ordene i forskellige sammenhænge - jeg er også uddannet inden for sundhedssektoren, så der vil jeg også til enhver tid bruge penis og aldrig pik. Det samme gør sig gældende om kvinder/pigers kønsdele og deres bryster. Synes meget det handler om situationsfornemmelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.