Hvad ville i kalde den? (Vulgært sprogbrug)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad kalder i den?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.763 visninger
41 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2012

Anonym trådstarter

Hejsa.

Jeg må altså indrømme at, jeg tidligere læste en tråd hvori der står, noget med hendes mands store tissemand!

Og jeg må sige at den måde at skrive det på faktisk lød vulgært i mine øre og jeg er ellers ikke nem at støde. For jeg er vist af den overbevisning at en tissemand ikke er en brugsting, andet end til at tisse med. Hvor at den store tissemand jo var i den mening at den skulle penetrere hende. I den sammenhæng ville jeg jo så kalde den for en pik eller en penis...

Men der jo også mange andre sjove ord for den, det er slet ikke det, men i den fornævnte sammenhæng syntes jeg ikke det hørte til. Hvad synes i?

Mulighed for at svare ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hejsa.

Jeg må altså indrømme at, jeg tidligere læste en tråd hvori der står, noget med hendes mands store tissemand!

Og jeg må sige at den måde at skrive det på faktisk lød vulgært i mine øre og jeg er ellers ikke nem at støde. For jeg er vist af den overbevisning at en tissemand ikke er en brugsting, andet end til at tisse med. Hvor at den store tissemand jo var i den mening at den skulle penetrere hende. I den sammenhæng ville jeg jo så kalde den for en pik eller en penis...

Men der jo også mange andre sjove ord for den, det er slet ikke det, men i den fornævnte sammenhæng syntes jeg ikke det hørte til. Hvad synes i?

Mulighed for at svare ano.

Min biologilærer sagde altid, at tissemænd var noget små drenge havde! Mænd har pikke! Så kan man jo mene om det, hvad man vil heh

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

Ka+Ma=Be skriver:

Min biologilærer sagde altid, at tissemænd var noget små drenge havde! Mænd har pikke! Så kan man jo mene om det, hvad man vil heh

Ja den har jeg også hørt før  

Anmeld

16. juni 2012

Bonde-liv

dillertjavs.. im sooo kinky

Anmeld

16. juni 2012

4kløver

jeg siger tissemand eller diller daller til alle - dem der går ned knæet for det er en pik.

Anmeld

16. juni 2012

FruStolpe

Bonde-liv skriver:

dillertjavs.. im sooo kinky

Simpelhen for sjovt et ord

Anmeld

16. juni 2012

FruStolpe

En dreng har en tissemand....

En mand har en pik....

Herhjemme kalder vi også en spade for en spade

Anmeld

16. juni 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Diller?

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

Er selv stor tilhænger af pikkemand og boner...

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

En dreng har en tissemand....

En mand har en pik....

Herhjemme kalder vi også en spade for en spade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.