Hvem må/kan passe jeres barn/børn ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2008

Pia.

- skriver:

Ja, er det...

Men hun er på besøg nogle gange..

Latterligt egentlig.

Har selv været babysitter/ung pige i huset.

Men alligevel har jeg så svært at stole på folk...

Men hun virker rigtig sød...

Det er også et stort spring at tage syntes jeg.... jeg ville nok have endnu mere svært ved at stole på en "fremmede" i mit eget hjem og til at passe mine børn, men jeg ved og har hørt der er mange der bruger det, også "bedstemødre ordningen"

Håber I bliver rigtige glade for hende...

(H) - fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Pia.

- skriver:

Vi skal også i gang med at søge en/nogle reservebedste(R).

Det svært..

Men syntes også det svært ikke at have nogen pasningsmuligheder.

Men uden tvivl en grænse der skal overskrides..

Med den første vi havde på besøg sad Cassandra bare ved os.

Ved nummer to var Cassandra henne og spille bold med hende og sådan.

(Cassandra er 2 år)

Så det gav meget at hun var åben for hende allerede der, hun er ellers ikke den der ringer i armene på folk...

Vi er ved at "oplære" min lillesøster i pasning af ungerne, hun skal med os til Polen og babysitte..

Hvornår skal I bruge hende/dem - skal de bringe/hente børnene eller er det bare hvis I skal ud en aften ??

Anmeld

11. marts 2008

Pia.

- skriver:

^^

Det er til det hele...

Men ikke hver dag. Nogen gange overlapper vores arbejde bare ikke lige så der bliver 1-2 timer om eftermiddagen og evt at aflevere nogle gange.

Og så fast 1 aften i måneden... Og ellers hvis der sker noget hvor det er svært at have unger med.

Regner ikke med det bliver vildt meget... Bare rart at have muligheden...

Men nu må vi se efter denne måned og evt næste hvor meget det i gennemsnit bliver.

nå okay.... det er også super svært når man ikke har andre muligheder.... hvad skal sådan en bedste have i løn og hvad giver I en barnepige - du behøver ikke blive ved at svare mig, jeg er bare død nysgerrig ;)

(H)

Anmeld

11. marts 2008

Pia.

okay.... det lyder da fint nok....:)
jeg troede slet ikke man kunne få de "bedster" gratis *S* - er der virkelig nogen der godt gider det ? tager jeg virkelig hatten af for. Det er da flot at nogen bare har lyst til at bruge tid og passe andre børn uden løn... dejligt for jer at der findes den slags gode mennesker... :)

Nå så har jeg vist heller ikke flere spørgsmål - tak for alle dine svar...;)

(H) - fra Pia.

Anmeld

11. marts 2008

Githa

Indtil videre er det kun mine forældre og min mormor der har passet Patrick.

Mine svigerforældre får ikke lov og ja andre har jeg heller ikke lyst til passer ham.

Min kusine jo, men det har bare ikke været nødvendigt endnu andet end mine forældre har kunne passe - så helst dem, ihvertfald ved overnatning.

Hvis det er dagspasning så klarer min mormor det meget fint og er så glad for at have hende, hun har hjulpet et par gange efterhånden så jeg ikke har skule være hjemme på alle hans sygedag der har været en del af på det seneste.

Anmeld

11. marts 2008

A.I.G.

Farmor og mormor passer hjertens gerne hos os, MEN de bor henholdsvis 100 og 350 km væk, så det er ikke super optimalt. Ellers har vi ingen - jo vennepar og tante+onkel nær, .... de har bare alle rigeligt med børn selv, så vi vil ikke ligge dem til byrde.

Vores nabo´s udlejer har tilbudt mig at ville passe, men vi har ikke gjort brug af det endnu.... Pigerne kender hende jo ikke, så i princippet skulle hun jo forbi mange gange inden, og det gider jeg ærlig talt ikke.

Vi har bare ikke behov for pasning så ofte.
Primært er vi til ting med børnene, og vi prioriterer tid sammen og har ikke brug for decideret kærestetid....

Så for at vende tilbage til farmor/mormor, så er de vor primære pasningskilder og de kommer gerne fra den anden ende af landet hvis vi har brug for det.

Og det elsker vi dem for !!!

Anette

Anmeld

11. marts 2008

rlyn

Min mor er på det seneste begyndt at passe Tristan i nogle enkelte timer. Hun evner ikke rigtigt at passe ham i længere tid ad gangen, da hun har nogle psykiske lidelser. der bl.a. gør, at hun ikke kan tyde, hvornår han er træt, skal spise mv.
Dette betyder jo selvfølgelig at det er nøjagtigt timet mht., hvornår på dagen hun passer ham + at der ligger en udførlig beskrivelse af "how to do" på ALTING.

Min moster og onkel har passet ham en del gange og han har overnattet deroppe en 6-7 gange efterhånden. De er virkelig en uvuderlig hjælp på mange måder (L)
De har altid tid til at hjælpe og aflaste i stressede perioder, selvom de har 4 børnebørn selv.

Så har vi et vennepar, som gerne kommer og ser efter ham om aftenen, hvis vi vil i biffen el.lign.

Som den sidste har vi tante Lut - som ikke er en tante og som ikke hedder Lut ;) Det er min bedste veninde Lone. Desværre har hun været ekstremt meget hængt op og stresset det sidste års tid, så hun har ikke passet ham i lang tid - men jeg ved hun gerne vil, når hun får nogle af sine byrder af skuldrene indenfor de næste par måneder.

Svigermekanikken bor jo allesammen i England, men når vi er derovre passer de ham gerne, så vi kan komme lidt ud og besøge venner m.m.

Knus
Rikke

Anmeld

11. marts 2008

Honningblomst

- skriver:

^^

Kan godt svarer... :)

Vi har ikke søgt bedster endnu..
- MEN, når vi gør søger vi en der ikke skal have løn.. Men de skal nu også bruges mere som alm bedster, og give/gøre det bedster gør bedst..

Barnepige: 60kr i timen. 15kr ekstra for afhentning/aflevering.

Og hvis det er en hel nat 2-300kr. Fra et vis tidspunkt til et andet, vi aftaler på forhånd.

Modigt I tør...der er jeg godt nok en pyllermor over for mine unger...så her er det kun familie, men det er så sjældent, da jeg nyder mine weekender med mine unger..;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.