Min mor er på det seneste begyndt at passe Tristan i nogle enkelte timer. Hun evner ikke rigtigt at passe ham i længere tid ad gangen, da hun har nogle psykiske lidelser. der bl.a. gør, at hun ikke kan tyde, hvornår han er træt, skal spise mv.
Dette betyder jo selvfølgelig at det er nøjagtigt timet mht., hvornår på dagen hun passer ham + at der ligger en udførlig beskrivelse af "how to do" på ALTING.
Min moster og onkel har passet ham en del gange og han har overnattet deroppe en 6-7 gange efterhånden. De er virkelig en uvuderlig hjælp på mange måder (L)
De har altid tid til at hjælpe og aflaste i stressede perioder, selvom de har 4 børnebørn selv.
Så har vi et vennepar, som gerne kommer og ser efter ham om aftenen, hvis vi vil i biffen el.lign.
Som den sidste har vi tante Lut - som ikke er en tante og som ikke hedder Lut ;) Det er min bedste veninde Lone. Desværre har hun været ekstremt meget hængt op og stresset det sidste års tid, så hun har ikke passet ham i lang tid - men jeg ved hun gerne vil, når hun får nogle af sine byrder af skuldrene indenfor de næste par måneder.
Svigermekanikken bor jo allesammen i England, men når vi er derovre passer de ham gerne, så vi kan komme lidt ud og besøge venner m.m.
Knus
Rikke
Anmeld