Vi bruger oftest mine forældre, jeg er fuldt ud tryg ved at de har alle 3 på en gang, det er ikke der problemet er med dem, problemet er deriomod at de ikke kan holde til det, jeg vil helst ikke byde dem det, det er svært nok for mig at byde dem at have de 2 store samtidig, men ind i mellem er der jo noget man bare super gerne vil, og/eller hvor det betyder meget for værterne at man kommer.
Er det bare et par timer, bruger vi en genbo (dog kun de 2 store) er den helt gal spørger vi en forælder fra børnehaven (der er det også kun de 2 store) Kun de 2 store, fordi deres børn hhv har og går i BH med mine, og de fungere godt sammen. Den bette er endnu så lille at det kun er mennesker MEGET tæt på hende der får lov, hvilket faktisk kun efterlader et vennepar og mine forældre, der er bare det problem at jeg ammer, og jeg kan ikke stole på at mor lader være med at give en flaske (det fik den ældste en gang og så var amningen skedt det skal ikke afprøves igen) venneparet vil jeg ikke byde at side med en lille kop, eller en engangs sprøjte for at få mad i Josefina, så de er faktisk heller ikke nogen mulighed lige nu, der til er vores kolegaer, dvs de fleste gange hvor vi gerne vil et eller andet skal de også... dem tør jeg ellers godt overlade alle 3 unger til på en gang, bare en skam at de gerne er af sted der hvor vi søger pasning.
Vi bor i en lille landsby, med en del unge mennesker (i forhold til størrelsen af byen altså) problemet med dem er at den ene der gider passe børn, kan man ikke stole på, skal hun fx hente et barn fra BH´en til et bestemt tidspunkt, hvor forælldrene først er hjemme flere timer efter BH´ens lukning, henter hun ikke til tidspunktet, men til lukketid, så hende skal jeg edder hakme IKKE have til at passe.
I stedet deler vi os, såre simbelt, ved de ting hvor vi bække gerne vil, skiftes vi (dog her mens jeg var gravid tog han mest af sted så nu er der en periode hvor jeg har 1. ret) er det familien der kalder uden unger, så tager han med hvis det er hans familie og jeg hvis det er min, det fungere ganske glimrende, og vi er i det store hele tilfredsse med. Der er naturligvis også ting vi ikke kan være med til selv om at vi gerne vil, fx vil jeg super gerne med som 1. hjælper til Nibe-festivallen, men for at det er noget ved skal bdet helst være mindst 3 dage, og jeg kan altså ikke bare tage hjemmefra 3 dage i træk, for det vil betyde at gemalen ikke kan passe hans job, han kan så tage ferie, men hans ferier skal han ikke holde fordi jeg vil et eller andet, men for at tilbringe kvalitetstid med HELE familien (min holdning) så der er altså lige nogle år her hvor der er nogle ting vi må afskrive.
Anmeld