iih en uge gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Ej det er da helt fint Tillykke Stortrives du i motherhood  Der må ihvertfald godt snart ske noget i den her retning

Ja kom så med den baby !

tjaaa, mine hormoner kører på det højeste nu, tuder over ingenting :/
I dag til eksamen gik det helt galt... Jeg har ligget syg med brystbetændelse den sidste uge, og får nu pencillin, men det får Benjamin rigtig ondt i maven af, Så han var vågen hele natten, og græd rigtig meget

Da jeg så kommer til eksamen og går i gang og sådan, og det begynder at gå af helved til, brød jeg fuldstændig sammen, stoppede eksamen og løb ud på toilettet og kastede op

Jeg fik så lov til at få en chance igen til sygeeksamen

Men ellers går det meget godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

Ja kom så med den baby !

tjaaa, mine hormoner kører på det højeste nu, tuder over ingenting :/
I dag til eksamen gik det helt galt... Jeg har ligget syg med brystbetændelse den sidste uge, og får nu pencillin, men det får Benjamin rigtig ondt i maven af, Så han var vågen hele natten, og græd rigtig meget

Da jeg så kommer til eksamen og går i gang og sådan, og det begynder at gå af helved til, brød jeg fuldstændig sammen, stoppede eksamen og løb ud på toilettet og kastede op

Jeg fik så lov til at få en chance igen til sygeeksamen

Men ellers går det meget godt

Ej fy for den - sikke da noget du er igennem hva. Det brystbetændelse sku være som helvedesild bare i brysterne - og stakkels når benja også græder og så alt det til eksamen. hvornår ska du så op igen , eller er det den der nu er overstået? Men altså du er jo ret sej på så kort til at nå alt det du har nået. Puuha -

Men ja oveni alt det så er det skønt du og I har det godt  

Men ja UD med ham - han ska ik være en julibarn - han ska på VOREs ankomstliste

Anmeld

27. juni 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Ej fy for den - sikke da noget du er igennem hva. Det brystbetændelse sku være som helvedesild bare i brysterne - og stakkels når benja også græder og så alt det til eksamen. hvornår ska du så op igen , eller er det den der nu er overstået? Men altså du er jo ret sej på så kort til at nå alt det du har nået. Puuha -

Men ja oveni alt det så er det skønt du og I har det godt  

Men ja UD med ham - han ska ik være en julibarn - han ska på VOREs ankomstliste

den skal jeg have engang i august, så har lige lidt tid til at slappe af og puste ud i

Du får ikke lov at flytte gruppe selvom han bliver lidt forsinket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.