Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laijona Äiti skriver: Hihi.. ja. Men gud ALLEREDE EN UGE GAMMEL???? what tiden flyver afsted, og jeg har ikke engang født.
Hihi.. ja.
Men gud ALLEREDE EN UGE GAMMEL???? what tiden flyver afsted, og jeg har ikke engang født.
kan du så ikke snart komme igang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DET Poulsen skriver: 1 uge gammel, synes du ikke det er VILDT så meget de forandre sig.. Jeg er målløs og vil bruge dagen på at studere billeder.. Lækker stue i har fået jer..
1 uge gammel, synes du ikke det er VILDT så meget de forandre sig.. Jeg er målløs og vil bruge dagen på at studere billeder..
Lækker stue i har fået jer..
tak
jo helt vildt, han er ikke helt så lille og skrøbelig længere synes jeg
LilleLene skriver: kan du så ikke snart komme igang
Jeg gør ALT hvad jeg kan for at der skal ske noget.. men han vil hellere spille fodbold med mine ribben end at komme ud..
Laijona Äiti skriver: Jeg gør ALT hvad jeg kan for at der skal ske noget.. men han vil hellere spille fodbold med mine ribben end at komme ud..
øv
LilleLene skriver: ja det er blevet lækkert Ja uret er bare super, så kan jeg også se hvad klokken er
ja det er blevet lækkert
Ja uret er bare super, så kan jeg også se hvad klokken er
Øjj der er sket meget - hvor er det bare dejligt - sikke hurtige og speedy Gonzales I har været:0) SKØØØNT
Er der ved at komme herdag i det lille hjem igen?
Tiden flyver? Arh der er jeg ik enig!
Team Putte skriver: Tiden flyver? Arh der er jeg ik enig!
Jeg sidder allerede og tænker.. om 6 år, første skoledag, om 15 år skal jeg sikkert arrangere k/n onfirmation og 18 år er min baby myndig... what??? allerede???
LilleLene skriver: hehe det var også kærestens bedstefar der havde boet der derfor lidt morfar agtigt
hehe det var også kærestens bedstefar der havde boet der derfor lidt morfar agtigt
Så giver det mening
Laijona Äiti skriver: Jeg sidder allerede og tænker.. om 6 år, første skoledag, om 15 år skal jeg sikkert arrangere k/n onfirmation og 18 år er min baby myndig... what??? allerede???
Haha! Du dør da af stress før bebs er myndig hvis du allerede tænker de tanker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128