Hva´ så.. var i til dum-galla?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2009

Bamseboet :D

Men dælme flot at Camilla med alle ungerne har tabt sig 30 kg. på ½ år.

vi lige rette info...

Camilla har tabt sig 26 kg på 4 mdr !! Hun er bare FOR sej !!

( har skrevet lidt sammen med hende omkring vægtabet )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Mikkelmusen

Bare lige en kommentar til det med David og Bente. David har altid set sådan ud. Han er bare blevet lidt tyndere.

Anmeld

29. april 2009

Tynen

Bamseboet :D skriver:

vi lige rette info...

Camilla har tabt sig 26 kg på 4 mdr !! Hun er bare FOR sej !!

( har skrevet lidt sammen med hende omkring vægtabet )

Nå, så har jeg nok læst lidt for hurtigt.
Synes bare selv hun skrev at det var 30kg. på ½ år inde på jubii

Men anywho - Det er altså VILDT FLOT klaret!

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=51911&imagenr=1

Anmeld

29. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så I det i aften? Arhmen hvor var det dog synd for lille Tino Ungen er tydeligvis overtræt og frustreret og får lov til at rende rundt med en urtekniv, og når han den ene gang efter den anden forsøger at få opmærksomhed ved at pille i ting eller græde bliver han afvist indtil Malou Stellas mor råber " KLAP I TINO!!!" Og så bliver han skældt ud og smidt i seng... FLOT!!!!

Anmeld

29. april 2009

Stumpen

Rosa skriver:

Så I det i aften? Arhmen hvor var det dog synd for lille Tino Ungen er tydeligvis overtræt og frustreret og får lov til at rende rundt med en urtekniv, og når han den ene gang efter den anden forsøger at få opmærksomhed ved at pille i ting eller græde bliver han afvist indtil Malou Stellas mor råber " KLAP I TINO!!!" Og så bliver han skældt ud og smidt i seng... FLOT!!!!

Ja, det så jeg godt.. Jeg zappede over efter husmødrene..

Og nej hvor fik jeg ondt i maven, da hun smed ham i sengen og gik ud og lukkede døren, men s han bare skreg...
Det er en af de ting jeg har taget til mig fra forældre forfra med Margrethe B. Hansen og ham manden.. At det er ok at sende et barn på værelset, hvis behovet er der, men man må IKKE lukke døren og dermed lukke dem ude...

Nu er jeg ny DUM-kigger, men kan egentlig godt forstå at mormor vrisser af ham -ikke at det er ok, men hun så ikke ud til at have det godt og datteren gjorde da intet for at få ham til at slappe af...

Ved faktisk ikke helt om DUM er noget for mig, for kan bare ikke have den opførsel overfor sit barn som Malou Stella har...

Anmeld

29. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stumpen skriver:

Nu er jeg ny DUM-kigger, men kan egentlig godt forstå at mormor vrisser af ham -ikke at det er ok, men hun så ikke ud til at have det godt og datteren gjorde da intet for at få ham til at slappe af...

Ved faktisk ikke helt om DUM er noget for mig, for kan bare ikke have den opførsel overfor sit barn som Malou Stella har...

Nej det er jo lige det - alle kan blive frustrede især når man har ondt, men så er det saftsusme datterens opgave at få styr på drengen (og alt andet i øvrigt) så mormor kan få fred, i stedet for at skabe sig over maden, sønnen, kæresten og hver eneste ting hun bliver bedt om at hjælpe sin "syge" mor med...
Ihh bliver så tosset af den slags egoisme - ville ikke kunne sove om nattem hvis jeg havde teet mig sådan overfor min mor!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.