Hva´ så.. var i til dum-galla?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2009

Tynen

Selvfølgelig kom Malou Stella for sent.
Hun havde nok ikke surogat-moderen med til at hjælpe sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Tynen

Lise skriver:

Kunne sgu ikke kende June-pigen. Hun havde et lidt mere landligt look da hun var sammen med Hans Christian

Tror jeg savner Hans Christian lidt...

Ja, der var altså lidt mere banjo over hende i HC´s tid

Men dælme flot at Camilla med alle ungerne har tabt sig 30 kg. på ½ år.
Og shit de unger ligner hinanden (Og deres far)

Anmeld

29. april 2009

Lise

Tynen skriver:

Ja, der var altså lidt mere banjo over hende i HC´s tid

Men dælme flot at Camilla med alle ungerne har tabt sig 30 kg. på ½ år.
Og shit de unger ligner hinanden (Og deres far)

Det klæder hende...

Ja, de børn - de er helt ens Bare i forskellige størrelser.

Anmeld

29. april 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Selvfølgelig kom Malou Stella for sent.
Hun havde nok ikke surogat-moderen med til at hjælpe sig

Hun er bare for ung altså.. I stedet for at tage ungen med ud og købe denne her gave, så afl. hun ham hos hendes mor, der intet kan og har smerter... Amen altså....

Anmeld

29. april 2009

Tynen

Stumpen skriver:

Hun er bare for ung altså.. I stedet for at tage ungen med ud og købe denne her gave, så afl. hun ham hos hendes mor, der intet kan og har smerter... Amen altså....

Jeg sidder dælme tit og græmmer mig indvendigt over hende.
Magen til utaknemmelig tøs skal man sgu lede længe efter

Anmeld

29. april 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Jeg sidder dælme tit og græmmer mig indvendigt over hende.
Magen til utaknemmelig tøs skal man sgu lede længe efter

Jeg forstår heller ikke hvorfor hendes mor ikke siger noget, menhun ved vel hvad der sker, for mon ikke bare tøzen bliver pigefornærmet og holder sig væk..

Jeg synes faktisk min værste tanke i går var da Tino skulle sove til middag at hvis ikke der havde været kamera på om hun så var helt så blid??? Altså om hun kan styre sit temperament uden kamera på...

Anmeld

29. april 2009

Lise

Stumpen skriver:

Hvad er der galt med Malou Stellas mor?

Har ikke kanal 4 længere...

Anmeld

29. april 2009

Stumpen

Lise skriver:

Hvad er der galt med Malou Stellas mor?

Har ikke kanal 4 længere...

Hun har fået løftet panden, da hendes øjenlåg har generet hende i flere år, så nu må hun intet gøre...

Så Malou Stella skulle egentlig hjælpe hende i går med at hente piller, rydde op og støvsuge samt lave mad.. Men MS har fået ny kæreste der også var syg med influenza, så ham måtte hun pleje i stedet for og MS lillesøster blev sendt på apoteket.. Kl 17 menet MS at det var på tide at komme afsted, når de nu også skulle købe gave til hendes mor........ Betænkelig datter...

Anmeld

29. april 2009

Mira0911

Stumpen skriver:

Hun har fået løftet panden, da hendes øjenlåg har generet hende i flere år, så nu må hun intet gøre...

Så Malou Stella skulle egentlig hjælpe hende i går med at hente piller, rydde op og støvsuge samt lave mad.. Men MS har fået ny kæreste der også var syg med influenza, så ham måtte hun pleje i stedet for og MS lillesøster blev sendt på apoteket.. Kl 17 menet MS at det var på tide at komme afsted, når de nu også skulle købe gave til hendes mor........ Betænkelig datter...

Malou har altid været den som afleverede Tino ved mor.. Når han havde lavet i bleen, kaldte hun da os bare på mor.. Kan heller ikke forstå hvorfor Malou's mor ikke sagde noget til hende.... Hun har selv valgt at få barn - Så må man os tage det med som følger med bagefter...

Anmeld

29. april 2009

Balderson

Nogle mennesker er alså bare ikke født under en heldig stjerne ang. skønhed.. Hvor ser Bente dog ud... Så lige billederne og hun skulle nok have spurt nogle damer om råd inden hun købte det tøj og hårbånd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.