føler mig som den værste mor :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Kofoed.

Hvor hårdt ramte stolen? For den kan jo havde taget skade, men det lyder bestemt ikke som om junior har kommet noget til, bare hold ekstra øje med hende de efterfølgende timer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

kender godt følelsen, vi havde også et uheld her for et par dage siden, man føler sig bare som verdens værste forælder, men jeg tror du kan slappe af når den lille slet ikke vågnede af det tror jeg ikke der er sket noget

Monica

der er bare så grimt når det sker..

hun sov bare som om intet var sket, hun er også som hun plejer og være og når hun ligger på maven løfter hun hovedet fint og har også prøvet og mærke på hendes nakke og der er ikk noget der genere hende..

så var nok (heldigvis) bare  os der fik en ordentlig forskrækkelse..

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Hvor hårdt ramte stolen? For den kan jo havde taget skade, men det lyder bestemt ikke som om junior har kommet noget til, bare hold ekstra øje med hende de efterfølgende timer.

det var ikk særlig hårdt, der er ikk noget og se og mærke på stolen..

baby har det tilsyneladende fint og har ikk ændret sig, så  for der ikk er sket andet end at forældrene fik sig en ordentlig forskrækkelse..

Anmeld

17. juni 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

der er bare så grimt når det sker..

hun sov bare som om intet var sket, hun er også som hun plejer og være og når hun ligger på maven løfter hun hovedet fint og har også prøvet og mærke på hendes nakke og der er ikk noget der genere hende..

så var nok (heldigvis) bare  os der fik en ordentlig forskrækkelse..

du får lige et knus, det trænger man nemlig til efter sådan en hændelse :-)

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

du får lige et knus, det trænger man nemlig til efter sådan en hændelse :-)

tak

Anmeld

17. juni 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

det var ikk særlig hårdt, der er ikk noget og se og mærke på stolen..

baby har det tilsyneladende fint og har ikk ændret sig, så  for der ikk er sket andet end at forældrene fik sig en ordentlig forskrækkelse..

Dejligt

Anmeld

17. juni 2012

tarkoflen

Min veninde gjorde det samme, hendes barn faldte bare den anden vej og landede med hovedet mod gulvet, men heldigvis var de der øredimser der, så h*n ramte ikke gulvet, blev bare virkelig forskrækket! Der skete ingenting med barnet, så jeg tror du kan være ganske rolig, men vær ekstra opmærksom på hvordan hun har det i løbet af dagen, hvis der er nogle ændringer i hendes opførsel, så tag en tur til vagtlægen!

Stort

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Min veninde gjorde det samme, hendes barn faldte bare den anden vej og landede med hovedet mod gulvet, men heldigvis var de der øredimser der, så h*n ramte ikke gulvet, blev bare virkelig forskrækket! Der skete ingenting med barnet, så jeg tror du kan være ganske rolig, men vær ekstra opmærksom på hvordan hun har det i løbet af dagen, hvis der er nogle ændringer i hendes opførsel, så tag en tur til vagtlægen!

Stort

det var i går det skete og hun har været som hun plejer, og tænker når hun ikk vågnede af det, så har hun nok ikk bemæket det heldigvis..

så tror  vi slap med skrækken...

Anmeld

17. juni 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

det var i går det skete og hun har været som hun plejer, og tænker når hun ikk vågnede af det, så har hun nok ikk bemæket det heldigvis..

så tror  vi slap med skrækken...

Nej så var det nok ikke så slemt, men kan godt forstå at du blev vildt forskrækket! Min veninde følte sig også som verdens dårligste mor, men det er hun på ingen måde, hun vidste jo slet ikke, at det kunne ske!

Hatten af for, at hun var så ærlig og fortælle os andre om det, for vi kommer aldrig til at gøre det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.