føler mig som den værste mor :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg var ude og handle, har min datter med hun sidder i autostolen på vognen, (på det der barne-slå-ud-sæde og håndtaget) og fordi den står der kan jeg egentlig ikk se hvor jeg køre derfor "styre" min kæreste, ved så ikk lige hvad der går galt men ender med at køre ind i en pæl som jeg ikk havde set, hvilket resultere i at autostolen falder ned ( tipper baglæns ned) i vognen og lander på "ryggen" af den.. så den er faldet 40-50cm, blir mega froskrækket og får den hurtig samlet op igen, min datter som så er faldet med, har sovet under det hele og vågner ikk af det, hun har været spændt fast...

men kan hun ha fået hjernerystelse????

øv hvor jeg hader det

lige nu ligger hun på sit legetæppe og har det tilsyneladende fint....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

DLM

stakkels dig, kender godt følelsen.

Men jeg tænker ikke der er sket noget, specielt ikke når hun har sovet fra det. og de kære børn kan jo holde til mere end vi tror.

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

DLM skriver:

stakkels dig, kender godt følelsen.

Men jeg tænker ikke der er sket noget, specielt ikke når hun har sovet fra det. og de kære børn kan jo holde til mere end vi tror.

tak, ja det er noget værre r*v...

er også min tanke at når hun ikke engang vågnede af det, så er der nok  ikk sket det helt vilde... holder selvfølgelig øje med hende, men der er ikk nogen forandringer i forhold til før...

Anmeld

16. juni 2012

Maja_4000

Jeg tror slet ikke du behøver at bekymre dig .. Men jeg kender godt følelsen .. Så sent som i sidste uge faldt min datter ud af vores seng fordi jeg var gået på toilettet Dér havde jeg godt nok også dårlig samvittighed !

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg tror slet ikke du behøver at bekymre dig .. Men jeg kender godt følelsen .. Så sent som i sidste uge faldt min datter ud af vores seng fordi jeg var gået på toilettet Dér havde jeg godt nok også dårlig samvittighed !

tak

puha kan jeg godt forstå, det er slet ikk sjovt.. man fårr sig lige et gok i den dårlige samvittighed...

Anmeld

16. juni 2012

Clisolka

Puha hvor jeg kender følelsen, og det er bestemt ikke rart!

Jeg tror slet ikke du behøver at bekymre dig 

Anmeld

16. juni 2012

DLM

Anonym skriver:

tak, ja det er noget værre r*v...

er også min tanke at når hun ikke engang vågnede af det, så er der nok  ikk sket det helt vilde... holder selvfølgelig øje med hende, men der er ikk nogen forandringer i forhold til før...

så tror jeg du kan være helt rolig igen

Jeg var selv ude for at min søn gled ude på badeværelset, slap ham ikke mere end 1 sec da jeg lige skulle ha ordentlig fat i ham og så gled ham og slog baghovedet i gulvet jeg var tudefærdig og følte jeg var universets dårligste mor. Heldigvis nåede jeg at afbøde faldet lidt, men puha troede det værste, heldigvis var der ikke sket noget.

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Puha hvor jeg kender følelsen, og det er bestemt ikke rart!

Jeg tror slet ikke du behøver at bekymre dig 

nej det er ikk rart..

tak

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

DLM skriver:

så tror jeg du kan være helt rolig igen

Jeg var selv ude for at min søn gled ude på badeværelset, slap ham ikke mere end 1 sec da jeg lige skulle ha ordentlig fat i ham og så gled ham og slog baghovedet i gulvet jeg var tudefærdig og følte jeg var universets dårligste mor. Heldigvis nåede jeg at afbøde faldet lidt, men puha troede det værste, heldigvis var der ikke sket noget.

puha godt der ikk skete noget... ja der kan hurtig ske noget... man blir dælme så forskrækket..

tak

Anmeld

16. juni 2012

Troldemommi

kender godt følelsen, vi havde også et uheld her for et par dage siden, man føler sig bare som verdens værste forælder, men jeg tror du kan slappe af når den lille slet ikke vågnede af det tror jeg ikke der er sket noget

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.