Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LotusCPH skriver: Hvor er du sej - ja det er noget undelrigt noget med den smerte der - men ja der kommer en skøn lille bebs ud Er jeg da sikker på Rigtig go fødsel - vestøv herfra puuuust
Hvor er du sej - ja det er noget undelrigt noget med den smerte der - men ja der kommer en skøn lille bebs ud Er jeg da sikker på Rigtig go fødsel - vestøv herfra puuuust
Syntes forresten godt pernille som er lidt overskudsatgtig - mht. kagebagning. Ku bare en lille muffin for hver bebs *G* Muuuums - Ik pernille?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Held og lykke, ser frem til en fb
håber alt går som det skal
SÅ kom hun - hvor er det skønt for jer STORT tillykke
LotusCPH skriver: Syntes forresten godt pernille som er lidt overskudsatgtig - mht. kagebagning. Ku bare en lille muffin for hver bebs *G* Muuuums - Ik pernille?
Ja ja du bliver klogere
Team Putte skriver: Ja ja du bliver klogere
Sys sku ellers det var det KLOGESTE indlæg længe
LotusCPH skriver: Sys sku ellers det var det KLOGESTE indlæg længe
Ja det synes du sikkert.. Så kan jeg toppe den og sige at så kommer du da lige forbi og hjælper
Team Putte skriver: Ja det synes du sikkert.. Så kan jeg toppe den og sige at så kommer du da lige forbi og hjælper
Ja med at slikke skålene rene Men ja GLÆDELIGT prøvesmager også gerne høhø
LotusCPH skriver: Ja med at slikke skålene rene Men ja GLÆDELIGT prøvesmager også gerne høhø
Hehe du kommer til at kæmpe med Esben om skålene hvis han er hjemme
Team Putte skriver: Hehe du kommer til at kæmpe med Esben om skålene hvis han er hjemme
SÅ ska han da bare ik være hjemme lige dér *G*
LotusCPH skriver: SÅ ska han da bare ik være hjemme lige dér *G*
Haha det må vi lige se på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128