igangsættelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

M&R

Sidder på viborg sygehus og venter på at få taget blodprøve... har lige taget den første kapsel til igang sættelse og næste skal tages om fire timer... har haft lidt syns forstyrrelser de sidste dage og de har derfor valgt at sætte mig igang idag.... det er spændendd og ret skræmmende på en gang....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Lenaogkasper

M&R skriver:

Sidder på viborg sygehus og venter på at få taget blodprøve... har lige taget den første kapsel til igang sættelse og næste skal tages om fire timer... har haft lidt syns forstyrrelser de sidste dage og de har derfor valgt at sætte mig igang idag.... det er spændendd og ret skræmmende på en gang....

så det nu sveske

Håber du får en kanon fødsel og glæder mig til at høre om det hele og se jer alle sammen

Kram fra en som tænker meget på dig og selv bliver lidt nervøs for egen fødsel!

Anmeld

16. juni 2012

M&R

Lenaogkasper skriver:

så det nu sveske

Håber du får en kanon fødsel og glæder mig til at høre om det hele og se jer alle sammen

Kram fra en som tænker meget på dig og selv bliver lidt nervøs for egen fødsel!

Tak mus nu er det nu:-) haf allerede lidt små veer men nu må vi se om dd blir vdd eller om jeg skal der op imorgen igen til endnu en undersøgelse:-):-)

Tusind tak kryds alt for os:-):-)

Anmeld

16. juni 2012

Lenaogkasper

M&R skriver:

Tak mus nu er det nu:-) haf allerede lidt små veer men nu må vi se om dd blir vdd eller om jeg skal der op imorgen igen til endnu en undersøgelse:-):-)

Det er Så spændene, hils din skønne mand. Han bliver en kanon støtte ved din side, uha han må også glæde sig til at se prinsessen.

Til jer alle 3, nu bliver i rigtig en lille familie.

kys til dig smukke.

Anmeld

16. juni 2012

female

M&R skriver:

Held og lykke. Jeg fik min første pille til igangsættelse kl 15.30 den 14.06. Efter fire timer fik jeg den næste. Natten til den 15. vågnede jeg kl. 00.30 med veer og lillepigen kom til verden kl 11.30 samme dag.

Anmeld

16. juni 2012

M&R

female skriver:

Held og lykke. Jeg fik min første pille til igangsættelse kl 15.30 den 14.06. Efter fire timer fik jeg den næste. Natten til den 15. vågnede jeg kl. 00.30 med veer og lillepigen kom til verden kl 11.30 samme dag.

Åhhh det lyder dejligt... rart at høre at det er gået godt med igangslttelse... ellers høre man tit de træls historier... og rigtig meget tillykke med hende:-) nu glæder jeg mig bare til at det er over:-):-)

Anmeld

16. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Håber du får/fik en rigtig fantastisk fødsel.. Glæder mig til at høre mere

Anmeld

16. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

Hepper på det går godt!

Anmeld

16. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Håber du får/fik en rigtig fantastisk fødsel.. Glæder mig til at høre mere

tusind tak skal du have... sidder bare her hjemme med små veer og venter på at smerten bliver værre... virkelig underligt at man bare venter på at det skal blive værre... især fordi det forvejen gør ret ondt når de kommer... men pyt... der kommer jo noget godt ud af det i sidste ende.... men puha det kommer til at gøre ondt...

Anmeld

17. juni 2012

LotusCPH

M&R skriver:

tusind tak skal du have... sidder bare her hjemme med små veer og venter på at smerten bliver værre... virkelig underligt at man bare venter på at det skal blive værre... især fordi det forvejen gør ret ondt når de kommer... men pyt... der kommer jo noget godt ud af det i sidste ende.... men puha det kommer til at gøre ondt...

Hvor er du sej - ja det er noget undelrigt noget med den smerte  der - men ja der kommer en skøn lille bebs ud Er jeg da sikker på  Rigtig go fødsel - vestøv herfra puuuust

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.