3+3 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

SRP

Hej piger..

Jeg går hele tiden og spekulere på, hvorfor jeg ingen symptomer har. Frygter det betyder jeg ikke er gravid. Jeg er i dag (hvis jeg er gravid) 3+3, men jeg mærker ingenting Burde der være symptomer allerede? Støder på mange som oplever kvalme og ømme bryster, når de er 3+ hmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

MortilCilas

Hej piger..

Jeg går hele tiden og spekulere på, hvorfor jeg ingen symptomer har. Frygter det betyder jeg ikke er gravid. Jeg er i dag (hvis jeg er gravid) 3+3, men jeg mærker ingenting Burde der være symptomer allerede? Støder på mange som oplever kvalme og ømme bryster, når de er 3+ hmm..

Jeg opdagede først at jeg var gravid i uge 8+ og fik først symptomer med kvalme, opkast og brystspæninder ved uge 11+

Og kender to der ingen symptomer havde! og de begge har to børn

Anmeld

16. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Der er desvære ik ret meget andet at gøre end at vente til efter du sku ha haft din mens, med at få svar på dit spørgsmål!! 

Kender flere som ingen symptomer har haft gennem hele deres graviditet, som har sunde og raske børn!! Vh stine

Anmeld

16. juni 2012

Masig

SRP skriver:

Hej piger..

Rolig nu, hvis du går og tænker sådan hver eneste måned så bliver det da et helvede for dig at gå og vente.... det er virkelig de færreste der kan mærke noget så tidligt, ægget har jo næsten kun lige sat sig fast...

Og så er det kun ca. halvdelen af alle gravide der har symptomer... Man hører bare ikke så meget fra dem der ikke har symptomer, fordi de jo har det godt og ikke har nogle problemer at skrive/snakke om... Så derfor virker det som om alle har symptomer, men det er langt fra tilfældet...

Tror du er nødt til at slappe lidt, ellers risikere du at din krop kan stresse så meget at det tager meget lang tid at blive gravid Og det bliver rigtig træls at gå og "lede efter" symptomer hver måned....

Så tag den med ro, vent et par dage og så prøv at test og se hvad den siger....

Anmeld

16. juni 2012

LilleChelle

Jeg havde heller ingen symptomer før jeg var 8-9 uger henne. 

Udover at jeg selvfølgelig 4+2 testede positivt, efter at være kommet i tanke om at jeg ikke havde fået min menstruation. 

- Men udover det kom kvalmen, brystspændingerne osv. først længere henne. 

Anmeld

16. juni 2012

chael

Ej, du skal slappe helt af

Det er faktisk de færreste der mærker symptomer så tidligt.

Jeg mærkede intet før end jeg var 5 uger henne ca. Og det med dem alle 3.

Ægget skal lige have liv at sætte sig godt til rette

Håber den er der, men ikke forvente det allerede

*C

Anmeld

16. juni 2012

SRP

Dejligt I vil dele jeres erfaringer med mig Jeg synes også det er vildt, hvis kvalme mv skulle komme så tidligt i graviditeten, men man er bare så opmærksom, når man ønsker sig noget så inderligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.