Freya

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hun er bare super lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Mor til Frederic og Freya

MoarHvidovre skriver:

Hun er bare super lækker

tak...

Anmeld

16. august 2012

BABYPIGEnr4

Lige kommet hjem fra Neonathalafd. 3 uger gammel

Venligst Helle & Kaja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
BABYPIGEnr4 skriver:

Lige kommet hjem fra Neonathalafd. 3 uger gammel

Venligst Helle & Kaja

Hvor er hun fin. Dejligt i er kommet hjem. Man får helt sygehus kulder, efter så mange uger. Går det godt med hende?

Du har da vist selv været i gang med symaskinen? Det brune stof, har jeg nemlig også liggende  Vh stine

Anmeld

2. september 2012

FogL

Sad lige og lurede - hold op en lækkermås! Og sikke et fint navn  

Håber alt er vel med jeres to, skønne unger! 

Et (meget) forsinket tillykke med hende, herfra! 

Anmeld

5. september 2012

BABYPIGEnr4

StineW79 skriver:

Hvor er hun fin. Dejligt i er kommet hjem. Man får helt sygehus kulder, efter så mange uger. Går det godt med hende?

Du har da vist selv været i gang med symaskinen? Det brune stof, har jeg nemlig også liggende  Vh stine

Jeg har købt 8 forskellige slags stof i Stof & stil. Jeg har syet ammepude, sækkestol, sengelinned, gardiner, køreposer til hele mødregruppen mm. Jeg blev fyret, da jeg var gravid, så der var masser af tid til det. Jeg har set nogle meget fine nederdele med bred elastikkant i det brune stof, så det kan det også bruges til.

Kaja er lige blevet 11 mdr. i går og trives stort. Hun er lidt bagud i udviklingen, men er helt normal

Venligst Helle

Venligst Helle

Anmeld

6. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
BABYPIGEnr4 skriver:

Jeg har købt 8 forskellige slags stof i Stof & stil. Jeg har syet ammepude, sækkestol, sengelinned, gardiner, køreposer til hele mødregruppen mm. Jeg blev fyret, da jeg var gravid, så der var masser af tid til det. Jeg har set nogle meget fine nederdele med bred elastikkant i det brune stof, så det kan det også bruges til.

Kaja er lige blevet 11 mdr. i går og trives stort. Hun er lidt bagud i udviklingen, men er helt normal

Venligst Helle

Venligst Helle

Dejligt at det hele går så godt! 

Der er bare heller ik noget bedre, end at gå amok i fede "stoffer" Jeg ser tit noget flot stof, som jeg bare må købe, også selvom jeg ik lige ved hva jeg vil sy af det. Det betyder så også at jeg har en 80L kasse, fyldt med stof. Så engang i mellem går jeg amok og syer en masse forskelligt til gaver. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.