Freya

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.751 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

Freya er født 16 april 2012 ved pks i uge 38+4.

Hun var 3190 g og 51 cm ved fødsel - 5 dage senere 2950 og 8 dage senere 2910 g.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Nettemor

Hun er altså bare en rigtig lækkermås

Har I det godt?

Anmeld

23. juni 2012

Koen.

Hun er bare for kær:-)

Anmeld

23. juni 2012

Nettemor skriver:

Hun er altså bare en rigtig lækkermås

Har I det godt?

tusind tak søde..

Ja det går fremad i små skridt...

Hun er meget sensetiv. En legolands tur og hun har 2 ødelagte dage bagefter. En tur ude ved familie og hun falder kun til ro herhjemme pakket stramt i en dyne og ved ta man går rundt med hende...

Anmeld

23. juni 2012

tanja. skriver:

Hun er bare for kær:-)

Mange tak..

Anmeld

23. juni 2012

Nettemor

Mor til Frederic og Freya skriver:

tusind tak søde..

Ja det går fremad i små skridt...

Hun er meget sensetiv. En legolands tur og hun har 2 ødelagte dage bagefter. En tur ude ved familie og hun falder kun til ro herhjemme pakket stramt i en dyne og ved ta man går rundt med hende...

Var Frederic også sensetiv?

Anmeld

23. juni 2012

Nettemor skriver:

Var Frederic også sensetiv?

slet ikke i så slem en grad, ham kunne vi godt tage på ture med..

Anmeld

23. juni 2012

Nettemor

slet ikke i så slem en grad, ham kunne vi godt tage på ture med..

Okay. Hmm der er vel ikke meget andet man kan gøre end at skærme hende? Jeg ved ikke om meget om sensetive børn.. Hjælper det heller ikke hvis hun er meget i barnevognen?

Anmeld

23. juni 2012

Nettemor skriver:

Okay. Hmm der er vel ikke meget andet man kan gøre end at skærme hende? Jeg ved ikke om meget om sensetive børn.. Hjælper det heller ikke hvis hun er meget i barnevognen?

altså vi tager hende med ud i små doser, en tur i fakta kan vi sagtens - især hvis hun er faldet i søvn. Også fordi jeg ellers bliver sindsyg af at være hjemme konstant og ikke komme ud blandt folk.

Hun skriger/græder uanset hvor hun ligger, selv når alle hendes behov burde være dækket - selv med bryst i mund kan hun ligge og græde...

Anmeld

23. juni 2012

Nettemor

altså vi tager hende med ud i små doser, en tur i fakta kan vi sagtens - især hvis hun er faldet i søvn. Også fordi jeg ellers bliver sindsyg af at være hjemme konstant og ikke komme ud blandt folk.

Hun skriger/græder uanset hvor hun ligger, selv når alle hendes behov burde være dækket - selv med bryst i mund kan hun ligge og græde...

Det er da træls Kan godt forstå du trænger til at komme ud. Det gjorde jeg også da jeg gik på barsel. Håber da I langsomt kan vænne hende til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.