patch work stykker til den kreative:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. juni 2012

Laulund87

Bøllen skriver:

Hvis i ikke er interesseret så hop bare videre

Ja ja tænker bare mit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

bøllen

Nettemor skriver:

Jo det må du da.. Men blev bare nysgerrig. For jeg gad ikke gøre det hvis det var fordi du købte for at klippe i stykker

Nej det gider jeg sørme heller ikke .. Men kunne andre nu få glæde af det , er det så galt

Anmeld

15. juni 2012

bøllen

Laulund87 skriver:

Ja ja tænker bare mit

Gør du bare det nu er dette ikke en debat men et saglsindlæg. Så hvis det ikke har interesse så hop videre

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

Bøllen skriver:

Nej det gider jeg sørme heller ikke .. Men kunne andre nu få glæde af det , er det så galt

Nej og det sagde jeg jo også ligesom at det ikke var.. Kan vitterlig ikke forstå du tager sådan på vej over et uskyldig spørgsmål. Men det er jo op til dig.. Jeg hopper af her for gider da ikke have sårlig samvittighed over at spørge ind til et salgsprodukt..

Anmeld

15. juni 2012

bøllen

Nettemor skriver:

Nej og det sagde jeg jo også ligesom at det ikke var.. Kan vitterlig ikke forstå du tager sådan på vej over et uskyldig spørgsmål. Men det er jo op til dig.. Jeg hopper af her for gider da ikke have sårlig samvittighed over at spørge ind til et salgsprodukt..

Og jeg gider ikke have dårlig samvittighed over et salgs indlæg , du stiller jo et tvivlede spørgsmål . Og ikke fordi du er interesseret. 

Anmeld

15. juni 2012

bøllen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.