patch work stykker til den kreative:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.624 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

bøllen

Patch work stykker måler 15 x 15 cm

Dejligt nemt og gå til

1 drenge pakke & 1 pige pakke stk 100 pp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Nettemor

Må jeg spørge hvordan det kan være du ligger inde med så mange af dem??

Anmeld

15. juni 2012

bøllen

Nettemor skriver:

Må jeg spørge hvordan det kan være du ligger inde med så mange af dem??

Er hvis ikke med på hvad du mener  

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

Bøllen skriver:

Er hvis ikke med på hvad du mener  

Nå men det er bare fordi at første pakke du solgte fik jeg indtryk af at det var nogle få du havde til at ligge fordi du selv havde planer om at få lavet noget ud af det men du bare ikke fik det gjort.. Men nu er dette bare 4 eller 5 sæt.. Så tænkte bare om det er fordi du køber hjem for at lave lapper og sælge eller om du bare havde lavet rigtig mange Nysgerrighed.dk

Anmeld

15. juni 2012

Laulund87

Nettemor skriver:

Nå men det er bare fordi at første pakke du solgte fik jeg indtryk af at det var nogle få du havde til at ligge fordi du selv havde planer om at få lavet noget ud af det men du bare ikke fik det gjort.. Men nu er dette bare 4 eller 5 sæt.. Så tænkte bare om det er fordi du køber hjem for at lave lapper og sælge eller om du bare havde lavet rigtig mange Nysgerrighed.dk

Præcis det samme har jeg tænkt

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

Laulund87 skriver:

Anmeld

15. juni 2012

bøllen

Nettemor skriver:

Viste ikke det var forkert  Sorry. 

Ja havde en pakke jeg lå herind fordi jeg ikke får dem brugt, og da der var flere som spurgte kikkede jeg i gemmerne. Men nej køber ikke stof for at bruge tid på at klippe det i stykker.

Og tænker der ligger mere bag end nysgerrighed for må jeg da ikke det ??? Beklager da hvis det ikke er ok med dig

Anmeld

15. juni 2012

bøllen

Laulund87 skriver:

Hvis i ikke er interesseret så hop bare videre

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

Bøllen skriver:

Viste ikke det var forkert  Sorry. 

Ja havde en pakke jeg lå herind fordi jeg ikke får dem brugt, og da der var flere som spurgte kikkede jeg i gemmerne. Men nej køber ikke stof for at bruge tid på at klippe det i stykker.

Og tænker der ligger mere bag end nysgerrighed for må jeg da ikke det ??? Beklager da hvis det ikke er ok med dig

Jo det må du da.. Men blev bare nysgerrig. For jeg gad ikke gøre det hvis det var fordi du købte for at klippe i stykker

Anmeld

15. juni 2012

bøllen

Nettemor skriver:

Er det ikke bare hoppe videre hvis det gør ondt i måsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.