Jeg kan ikke logge på minSU (surt indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Maja88

Muhmi skriver:

SU...

Hvis din SU ligesom min kun går til d. 1 juni så skal du søge igen hvis du skal gå videre efter sommerferien...

min er godkendt til efter sommerferien men vil gerne have lån.. men den siger maks en måned før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Hehehe, det kunne jeg hvis ikke det havde været igang med ombygning de sidste 5 mdr. og stadig er det hahaha...

Ja det håber jeg også... Tak søde!

Hmmm det kan de da faktisk ikke være bekendt!!

Heeey forresten er i tvivl om jeg har fået sagt TILLYKKE  med bebsen i maven

Anmeld

16. juni 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Hmmm det kan de da faktisk ikke være bekendt!!

Heeey forresten er i tvivl om jeg har fået sagt TILLYKKE  med bebsen i maven

Tuuuuuuuuuuuuuusind tak søde!

Det er totalt underligt at være gravid igen allerede, men ja, sådan er det jo Og dejligt er det jo, selvom jeg godt nok er mere træt end træt kan jeg fortælle dig.....

Anmeld

16. juni 2012

HeXeri

Muhmi skriver:

Og det pisser mig ærlig talt mega meget af... Jeg skal jo søge inden d.20. i den her måned og det kan jeg ikke fordi jeg ikke har nemid, eller jo det har jeg, men istedet for det der lortepapkort (ja undskyld sproget) så har en nøglering med nøgler til at logge på med, men når jeg prøver at logge på så vil den have at jeg skal bruge det der kort som ER blevet deaktiveret da jeg bestilte nøgleringen og derfor kan jeg ikke komme ind... Arrrgh....

Er der nogle af jer andre der har det på samme måde?

Jeg har selvfølgelig prøvet at ringe til min studievejleder og hun havde slet ikke hørt om de nøgleringe der så hun blev mega forvirret og sagde at hun ville ringe tilbage når hun fandt ud af noget, yeah right det er nu tre dage siden.... Iiiih....

Undskyld mit sure opstød her....

Du kan ringe til nemid og få dem til at ordne dit gamle kort, nummeret kan du finde på http://www.nemid.dk

Anmeld

16. juni 2012

Muhmi

HeXeri skriver:

Du kan ringe til nemid og få dem til at ordne dit gamle kort, nummeret kan du finde på http://www.nemid.dk

Jamen jeg har slet ikke mit gamle kort... Det er for længst blevet smidt ud, da det er deaktiveret

Anmeld

16. juni 2012

HeXeri

Jamen jeg har slet ikke mit gamle kort... Det er for længst blevet smidt ud, da det er deaktiveret

Det er intet problem, de kan se alle oplysninger via dit nye nøgekort eller dit personnummer.
Havde selv massive problemer med et sidste år, modtog 3 kort på en uge, ingen af dem virkede. Ren kaos. Men de ordnede altsammen over telefonen.

Anmeld

16. juni 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Tuuuuuuuuuuuuuusind tak søde!

Det er totalt underligt at være gravid igen allerede, men ja, sådan er det jo Og dejligt er det jo, selvom jeg godt nok er mere træt end træt kan jeg fortælle dig.....

Mere træt end træt?!?!!? Det er godt nok meget træt

Anmeld

16. juni 2012

Muhmi

HeXeri skriver:

Det er intet problem, de kan se alle oplysninger via dit nye nøgekort eller dit personnummer.
Havde selv massive problemer med et sidste år, modtog 3 kort på en uge, ingen af dem virkede. Ren kaos. Men de ordnede altsammen over telefonen.

Orv, fedt! Tusind tak for hjælpen, dem vil jeg da ringe til som det første på mandag!

Anmeld

16. juni 2012

HeXeri

Muhmi skriver:

Orv, fedt! Tusind tak for hjælpen, dem vil jeg da ringe til som det første på mandag!

Anmeld

16. juni 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Mere træt end træt?!?!!? Det er godt nok meget træt

MEGET, kunne sove sove 24/7 det er virkelig grumt faktisk... Men man må jo bare håbe det bliver bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.