Jeg kan ikke logge på minSU (surt indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.808 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Muhmi

Og det pisser mig ærlig talt mega meget af... Jeg skal jo søge inden d.20. i den her måned og det kan jeg ikke fordi jeg ikke har nemid, eller jo det har jeg, men istedet for det der lortepapkort (ja undskyld sproget) så har en nøglering med nøgler til at logge på med, men når jeg prøver at logge på så vil den have at jeg skal bruge det der kort som ER blevet deaktiveret da jeg bestilte nøgleringen og derfor kan jeg ikke komme ind... Arrrgh....

Er der nogle af jer andre der har det på samme måde?

Jeg har selvfølgelig prøvet at ringe til min studievejleder og hun havde slet ikke hørt om de nøgleringe der så hun blev mega forvirret og sagde at hun ville ringe tilbage når hun fandt ud af noget, yeah right det er nu tre dage siden.... Iiiih....

Undskyld mit sure opstød her....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Nettemor

Jeg ved ikke om det er en mulighed men når jeg logger på min netbank så kan jeg vælge at tage det nye kort i brug.. Kan du ikke det hvis du lige vender omkring din netbank??

Anmeld

15. juni 2012

Maja88

hvad skal vi søge inden den 20???

Anmeld

15. juni 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Jeg ved ikke om det er en mulighed men når jeg logger på min netbank så kan jeg vælge at tage det nye kort i brug.. Kan du ikke det hvis du lige vender omkring din netbank??

Problemet er at alle andre steder end på minSU skal jeg logge på med den nøglering, fordi mit gamle nøglekort jo netop er deaktiveret, så derfor er det slet ikke i brug mere, men minSU er åbenbart så outdated at de absolut ingenting har registreret og derfor aner de ingenting om noget...

Jeg er virkelig på skideren hvis jeg ikke kan få min SU.....

Anmeld

15. juni 2012

Muhmi

Maja88 skriver:

hvad skal vi søge inden den 20???

SU...

Hvis din SU ligesom min kun går til d. 1 juni så skal du søge igen hvis du skal gå videre efter sommerferien...

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Problemet er at alle andre steder end på minSU skal jeg logge på med den nøglering, fordi mit gamle nøglekort jo netop er deaktiveret, så derfor er det slet ikke i brug mere, men minSU er åbenbart så outdated at de absolut ingenting har registreret og derfor aner de ingenting om noget...

Mon ikke du kan prøve at ringe til SU styrelsen? Eller sende dem en mail?  for der snarest kommer en løsning

Anmeld

15. juni 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Mon ikke du kan prøve at ringe til SU styrelsen? Eller sende dem en mail?  for der snarest kommer en løsning

Hehehe, det kunne jeg hvis ikke det havde været igang med ombygning de sidste 5 mdr. og stadig er det hahaha...

Ja det håber jeg også... Tak søde!

Anmeld

15. juni 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Hehehe, det kunne jeg hvis ikke det havde været igang med ombygning de sidste 5 mdr. og stadig er det hahaha...

Ja det håber jeg også... Tak søde!

Anmeld

15. juni 2012

dola

Muhmi skriver:

Du kan få dem med tilbagevirkende kraft mener jeg hvis du kan bevise du er studerende.. !?!

Anmeld

15. juni 2012

Muhmi

dola skriver:

Du kan få dem med tilbagevirkende kraft mener jeg hvis du kan bevise du er studerende.. !?!

Tjaa, det er jo altid en fordel, men tror desværre ikke min regninger vil synes det

Men bliver nød til VIRKELIG at presse på dem på mandag.... For jeg synes godt nok det er for dårligt at de lover at ringe tilbage og så sker der bare ingenting... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.