Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: øv, så er det træls.. :/
øv, så er det træls.. :/
Ja men nu er ungerne smidt i seng så kan jeg jo snuppe den her på computeren
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Der burde næsten være sådan et advarelses skilt på når man oprettede sig At siden kunne vise sig at være stærkt vanedannende
Der burde næsten være sådan et advarelses skilt på når man oprettede sig At siden kunne vise sig at være stærkt vanedannende
Jaaa og så en kasse der popper op med "Vil du fortsætte på eget ansvar?"
Strawberry skriver: Jaaa og så en kasse der popper op med "Vil du fortsætte på eget ansvar?"
Hehe ja lige præcis! Det må vi lige få foreslået til Zafir! Det er det eneste forsvarligt korrekte at gøre
Nettemor skriver: Hehe ja lige præcis! Det må vi lige få foreslået til Zafir! Det er det eneste forsvarligt korrekte at gøre
Ja, for tænk hvad det ikke kunne ende med hvis siden uheldigvis lukkede Abstinenser
Strawberry skriver: Ja, for tænk hvad det ikke kunne ende med hvis siden uheldigvis lukkede Abstinenser
Det må bare IKKE NOGENSINDE ske!!! For ikke ret lang tid siden havde jeg problemer med at komme herind.. Bare et par timer.. Det var forfærdeligt!!!
Nettemor skriver: Det må bare IKKE NOGENSINDE ske!!! For ikke ret lang tid siden havde jeg problemer med at komme herind.. Bare et par timer.. Det var forfærdeligt!!!
Hahahaha Det er ret belastende, så prøver man hele tiden at komme ind hvert 10. minut, indtil det virker
Ja lige præcis.. Og nogle gange oftere end de 10 min Så er tiden bare lang
Nettemor skriver: Ja lige præcis.. Og nogle gange oftere end de 10 min Så er tiden bare lang
Jaa
Strawberry skriver: Jaa
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128