Øv nu er det min der ikke vil på telefonen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Nettemor

Men er det kun min? Den loader kun reklamer og layout. Som der er andre der før har oplevet.. Jeg har prøvet at slukke og tænde osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Solstrålebørn

Jeg har ikke haft problemer... 

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

Solstrålebørn skriver:

Jeg har ikke haft problemer... 

Hmm.. Det er ellers hele dagen jeg har.. Men det kan være at baby er så demokratisk og retfærdig at vi skiftes lidt til at opleve de problemer

Anmeld

15. juni 2012

.....

Nettemor skriver:

Men er det kun min? Den loader kun reklamer og layout. Som der er andre der før har oplevet.. Jeg har prøvet at slukke og tænde osv..

Jeg kan aldrig komme på baby.dk fra min telefon Ved ikke hvorfor, men det er skide træls

Anmeld

15. juni 2012

Solstrålebørn

Nettemor skriver:

Hmm.. Det er ellers hele dagen jeg har.. Men det kan være at baby er så demokratisk og retfærdig at vi skiftes lidt til at opleve de problemer

Oplever da også nogle gange at det er stik umuligt for mig at komme på fra mobilen...

Jaa du har sikkert ret.. 

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

Strawberry skriver:

Jeg kan aldrig komme på baby.dk fra min telefon Ved ikke hvorfor, men det er skide træls

Mærkeligt.. Ja det må være træls.. Jeg skriver sjældent i indlæg når jeg er på mobilen men jeg kan godt lide at kunne tjekke om der er nogle nye indlæg osv jeg skal læse. Og hvis der er noget jeg lige kan svare kort til Så glææææææder mig til den dag kommer hvor baby.dk får sin egen app

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

Solstrålebørn skriver:

Oplever da også nogle gange at det er stik umuligt for mig at komme på fra mobilen...

Jaa du har sikkert ret.. 

Anmeld

15. juni 2012

.....

Nettemor skriver:

Mærkeligt.. Ja det må være træls.. Jeg skriver sjældent i indlæg når jeg er på mobilen men jeg kan godt lide at kunne tjekke om der er nogle nye indlæg osv jeg skal læse. Og hvis der er noget jeg lige kan svare kort til Så glææææææder mig til den dag kommer hvor baby.dk får sin egen app

Ja, det er også det jeg vil tjekke..Men har opgivet nu..Så er kun på fra min computer

Håber også at baby.dk får en app, så kan det være at det virker

Anmeld

15. juni 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Når min gør sådan skal jeg bare slukke og tænde den igen..:-)

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

Strawberry skriver:

Ja, det er også det jeg vil tjekke..Men har opgivet nu..Så er kun på fra min computer

Håber også at baby.dk får en app, så kan det være at det virker

Lige præcis Og gav gerne lidt for sådan en app..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.