Forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Anonym trådstarter

Hvad kan man gøre mod forstoppelse i graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Mother-love

Jeg led meget af det og gør det stadiglidt nu et år efter jeg har født. Men det der hjalp mig var at drikke en hjemmelavet frugtsmootie hver dag bare med frugt og vand held og lykke

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Masser af vand! Jeg skulle have omkring 2,5 l. da min mave var værst.. Og groft brød

Hvis du tager jernpiller kan de oz gøre det værre, så skift evt. til hemo-jern da de ik er så hårde for maven

Anmeld

15. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis du tager jernpiller, ska du tage dem sammen med et glas juice, da det modvirker forstoppelse + hjælper kroppen til bedre at optage jernet. Det var hva jeg fik at vide både i min sidste graviditet og denne og har ik haft problemer med forstoppelse! Og ellers husk at drikke masser af væske. Vh stine

Anmeld

15. juni 2012

Camilla30

Jeg led utrolig meget af forstoppelse helt i starten af graviditeten, særligt de første 8 uger og inden jeg var begyndt at spise jerntabletter, det bedste der er sket for mig er akupunktur, har fået to behandlinger og har overhovedet ingen problemer i den retning mere Det kan jeg varmt anbefale og som de andre piger skriver min 2 liter vand om dagen og evt. også magnesia og svesker

Anmeld

15. juni 2012

Sas1990

Anonym skriver:

er det på grund af gravijern? for jeg fik hård mave af dem men min svigerinde købte nogen piller til mig på apoteket, de hedder: Magnesia. de koster omkring 40.kr og de hjalp på mig.

Anmeld

15. juni 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

og hvis ikke vædske og grov foder virker, må du i gang med Magnesia... Fås i håndkøb på apoteket, og må gere tages under graviditet.

Anmeld

15. juni 2012

Anonym skriver:

Spiser du jern?

Prøv at få tjekket din blodprocent.. Hvis den er fin, behøver du ikke spise jern. Det fik jeg at vide af JM, da jeg selv døjede med det!

Anmeld

15. juni 2012

Mutti2B

Et ord..... Svesker

Anmeld

15. juni 2012

Line8700

Sas1990 skriver:

er det på grund af gravijern? for jeg fik hård mave af dem men min svigerinde købte nogen piller til mig på apoteket, de hedder: Magnesia. de koster omkring 40.kr og de hjalp på mig.

Tror nu at du skal snakke med din læge om du må bruge magnesia. Der står at det om nødvendig kan anvendes. Så tror ikke at det bare er nogen du må tage. http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/34

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.