Hvad tid putter i jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Nadia Maya

Hej
Rosa har siden hun var 4 1/2 måned, blevet puttet klokken 19.30 og så sovet til 7-7.30, uden flaske.. Så dejligt

Hun sover formiddagslus fra 9.30-11.30 og eftermiddagslur fra 14-16..

Jeg er så glad for den rytme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Wimmie

SandieRa skriver:

Jeg har godt tænkt en lille tanke mht og vække ham og gi ham flaske jeg synes bare han ser så sød ud når han sover ;-)
Desuden er jeg faktisk den ret så kedelige type og plejer at gå med i seng når Lucas sover kl 9-10 stykker

Hehe, ja ok - jeg går i seng mellem 23 og 23.30

Har du prøvet den nye MME der hedder NAN Good Night?

Jeg købte den for 3 dage siden og siden da har Mila sovet igennem fra 23.30 til 6/6.30 - ikke engang sutten vågnede hun og skulle have, og det plejer hun ellers gerne et par gange i dét tidsrum. 

Anmeld

15. juni 2012

SandieRa

Wimmie skriver:

Hehe, ja ok - jeg går i seng mellem 23 og 23.30

Har du prøvet den nye MME der hedder NAN Good Night?

Jeg købte den for 3 dage siden og siden da har Mila sovet igennem fra 23.30 til 6/6.30 - ikke engang sutten vågnede hun og skulle have, og det plejer hun ellers gerne et par gange i dét tidsrum. 

Ja jeg har godt set det, men nu ligger landet sådan så han får Nan HA mod 'dum' mave så det andet dur jo nok ikke

Anmeld

15. juni 2012

SandieRa

Nadia Maya skriver:

Hej
Rosa har siden hun var 4 1/2 måned, blevet puttet klokken 19.30 og så sovet til 7-7.30, uden flaske.. Så dejligt

Hun sover formiddagslus fra 9.30-11.30 og eftermiddagslur fra 14-16..

Jeg er så glad for den rytme

Faktisk har lucas også sovet igennem i 2 mdr da han var 2+3 måned men så lige pludselig vendte det og aner ikke hvorfor.

SP sagde måske pga det er lyst og så satte vi mørkt op for vinduet men det har ik hjulpet (andet end at moren har RET svært ved at stå op om natten :-P)

Anmeld

15. juni 2012

Wimmie

SandieRa skriver:

Ja jeg har godt set det, men nu ligger landet sådan så han får Nan HA mod 'dum' mave så det andet dur jo nok ikke

Mila får også syrnet Allomin mod hård mave, så jeg giver kun NAN Good Night én gang i døgnet

Anmeld

15. juni 2012

Mor til Ella

SandieRa skriver:

Jeg spørg alle jer kloge tøser fordi jeg er i tvivl om hvor vidt det jeg 'prøver på' egentlig er ligemeget eller har modsat virkning.

Har en søn på 5 ½ måned som jeg konsekvent prøver at trække putningen om aften så han sover omkring kl 21-21.30. Han vågner så og får flaske omkring kl 5 og sover så videre til en 7-8 tiden. Ville nemlig helst gerne kun op 1 gang om natten

Skal siges aftnerne ikke særlig tit er særlig 'hyggelige' fordi han er pylret. Putter ham til lur ude i barnevognen omkring kl 17 men selvom han om dagen på klokkeslet sover 1½ time er det tit han kun sover 30-40 mins kl 17 og så er der ret så længe til kl 21.

Igår faldt han så omkuld allerede kl 20 og sov faktisk stadig til kl 5 hmmm...

MEN hvad tid sover jeres fra når de er 5-6 mdr og hvor tit er i så oppe om natten osv osv??

Hilsen Sandie

Vi putter kl 20.

Kl 3 vågner hun og vil have flaske

Så sover hun til halv 8-8

Skal lige siges at hun er begyndt at vågne kl 20.30 og vil falde i søvn i en af vores arme i sofaen, så putter vi igen kl 21. 

Det er så lidt træls, men sådan er det nok bare lige nu

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

Min dreng er snart 21 mdr. og han bliver lagt et sted mellem kl.19.00-19.30 og så sover han efter 20 minutter - 60 minutter... nogle gange ligger han i 2 timer og roder rundt....

Anmeld

15. juni 2012

Bonde-liv

da mine var 5-6 måneder blev de puttet mellem 20-21. vi stod op omkring kl 7.

og jeg var oppe mellem 3-6 gange hver nat. jeg samsov og ammede.

Anmeld

15. juni 2012

SandieRa

Wimmie skriver:

Mila får også syrnet Allomin mod hård mave, så jeg giver kun NAN Good Night én gang i døgnet

Okay så giver det ik bøvl med maven?

Vi prøvede da han var 3 mdr og skifte men det kunne maven slet ikke så vi er MEGET påpaslige mht maven

Anmeld

15. juni 2012

(august)

Min datter på 5 mdr sover fra ca 20.30-06, og hun får grød til aftensmad og bliver ellers ammet. Hun vågner normalt ikke i løbet af natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.