Hvad skal jeg læse nu? Gerne historisk roman.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.812 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Michalala

Jeg er igang med Conn Iggulden serie om Cæsar men er snart færdig. Så hvad skal jeg så finde på?

Har for nylig læst Ken Follets bøger samt Jan Goillous serie om Arnen (Arven efter Arn, Vejen til Jerusalem m.fl.).

Jeg gider ikke læse krimier (har jeg gjort mig lidt for meget i tidligere) eller "tøsebøger" som fx. shopaholic m.fl. Har I nogle gode forslag til hvad jeg skal kaste mig ud i? Evt. historiske romaner, men jeg er åben for forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Mimic

Kan ikke huske forfatteren men der er en moppedreng af en roman der hedder "London" om londan fra begyndelsen til i dag, den er møg spændende =)

Anmeld

15. juni 2012

Michalala

Mimic skriver:

Kan ikke huske forfatteren men der er en moppedreng af en roman der hedder "London" om londan fra begyndelsen til i dag, den er møg spændende =)

Tak for tippet. Det kan da være jeg skal kaste mig ud i den. Måske den findes på lysbog, så jeg kan høre den når jeg cykler 

Forfatteren hedder Edward Rutherfurd.

Anmeld

15. juni 2012

Muhmi

Michalala skriver:

Jeg er igang med Conn Iggulden serie om Cæsar men er snart færdig. Så hvad skal jeg så finde på?

Har for nylig læst Ken Follets bøger samt Jan Goillous serie om Arnen (Arven efter Arn, Vejen til Jerusalem m.fl.).

Jeg gider ikke læse krimier (har jeg gjort mig lidt for meget i tidligere) eller "tøsebøger" som fx. shopaholic m.fl. Har I nogle gode forslag til hvad jeg skal kaste mig ud i? Evt. historiske romaner, men jeg er åben for forslag

Jeg er vild med bøger fra Wilbur Smith..

Jeg er lige nu igang med at læse "Den 11. plage" den synes jeg fanger mig rigtig godt og er rigtig god...

Anmeld

15. juni 2012

Michalala

Muhmi skriver:

Jeg er vild med bøger fra Wilbur Smith..

Jeg er lige nu igang med at læse "Den 11. plage" den synes jeg fanger mig rigtig godt og er rigtig god...

Okay. Hvad er det for en type bøger?

Anmeld

15. juni 2012

Tanja1234

Havets Katedral...

En super bog om det gamle Barcelona og livet omkring opførelsen af den store katedral.

Er et must hvis du overvejer at besøge Barcelona en dag.

Anmeld

15. juni 2012

Muhmi

Michalala skriver:

Okay. Hvad er det for en type bøger?

Godt nok sådan lidt spænding og med lidt "hekseri" hvis man kan kalde det... I den jeg læser og dette er ikke en spoiler, snakker de om det  indre øje.. Den er lidt mystifystisk, det kan jeg godt lide

Anmeld

15. juni 2012

HeidiØ

Michalala skriver:

Uh, jeg vil så gerne selv læse bogen om Hvidstengruppen - jeg er bare så dårlig til at få sat mig ned og læse.. men den foreslår jeg, selvom jeg ikke kender den

Anmeld

15. juni 2012

Michalala

HeidiØ skriver:

Uh, jeg vil så gerne selv læse bogen om Hvidstengruppen - jeg er bare så dårlig til at få sat mig ned og læse.. men den foreslår jeg, selvom jeg ikke kender den

Nå, ja. Godt forslag.

Jeg er heller ikke så god til at finde tid til at læse. Primært fordi jeg har fuldtisjob og studerer ved siden af, så når jeg har fri bør jeg jo læse "skole-litteratur". Men jeg har fundet stor glæde i lydbøger, som man jo kan høre når man er på farten, vasker op e.l.

Anmeld

15. juni 2012

HeidiØ

Michalala skriver:

Nå, ja. Godt forslag.

Jeg er heller ikke så god til at finde tid til at læse. Primært fordi jeg har fuldtisjob og studerer ved siden af, så når jeg har fri bør jeg jo læse "skole-litteratur". Men jeg har fundet stor glæde i lydbøger, som man jo kan høre når man er på farten, vasker op e.l.

Ja, læste godt ovenover du tænker i lydbøger - det var da en skide god idé! Iiiih bare man ku få Thomas Winding til at læse højt for en hver aften! Hihi!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.